Gaver fra Zooplus

I går fik vi besøg af en stakkels pakkemand… Min lillesøster (”Kogle” herinde) og jeg gik lidt amok, da der var tilbud på Zooplus.de:ups: (Tak til jer herinde for tippet! :tak:)

Delene skal lige inspiceres og godkendes af husets dronninger. :fin:

”Jep, det hér må vist være min nye plads.”

”Det er okay mor – Du må godt begynde.”

“Uh, det var lige sådan én jeg havde brug for!” .oO(Kradse kradse kradse kradse kradse kradse kradse!)

”Har du nu også gjort det rigtigt mor?”

“Far! :inlove: Jeg tror altså du bliver nødt til at hjælpe mor.”

Så måtte Mike lige overtage, da ”møblet” begyndte at blive lidt for tungt for mig at tumle… :tihi:

”Se far! Jeg hjælper dig!” -engel

”Ih, jeg forstår altså ikke hvordan man kommer derind!” :øhmm: (Kiyomi stod sådan på hovedet i flere minutter, før hun fandt ud af at hun kunne hoppe ind nedefra i stedet… :høhø:)

”Endelig!”

”Hvad er der så heroppe??”

”Se hvad jeg har fået!”:heya:

“Uh, den hér er også god!” .oO(Kradse kradse kradse kradse kradse kradse kradse!)

”Adr far! Jeg gider ikke kysse nu – Jeg har jo lige fået nyt legetøj! Jeg har travlt!” :hyp:

”Søs, er du nu sikker på at det kan holde til dig?” :S (Tenshi virkede rimelig skeptisk lige først, meeen det kunne jo åbenbart gå an til at sove i hele natten, så det er vist alligevel ved at være accepteret. :thumbup:)

”Jo tak mor, det går an.” :cool:

Og det var så det første kradsetræ – Det næste vi skal samle er 2 meter højt!
Gad vide hvad de små siger til det… :rundtosset:

Tenshi og Kiyomi siger tak for at I kiggede med. :neje::neje:

Tak for synet :wehuu::wehuu:

hold op nogle skønne billeder.

det er altid så hyggeligt når kattene hjælper til

de er godt nok også blevet forkælet - 2 kradse/klatretræer.
jeg må skynde mig at lukke tråden inden mine ser det - de har nemlig endnu kun et til deling.
men jeg glæder mig da til at se billeder af det store når det skal samles :slight_smile:

Skønne billeder, og smukke glade misser :slight_smile:

Tusinde tak for billeder og den meget dejlige fortælling. Nu fortryder jeg faktisk, at jeg ikke bestilte et af “Banan”-træerne. Det ser virkelig godt ud :ok:

Det er velnok nogle kønne katte I har :wehuu:

Sikke skønne billeder.

Hold da lige op der er blevet handlet ind til misserne og det ser da ud som om misser byder det hele velkommen. Herligt at se hvordan de undersøger det hele.

Åh, skøn billedserie! :smiley:

Jeg er glad for at mine katte ikke kiggede med over skulderen - så var de sikkert gået amok i misundelse. :høhø:

Fine billeder!
Husk endelig at spænde træet til efterhånden, for elementerne giver sig lidt, især i starten.
Først drejes de nederste stammer med uret, så meget I kan (kaaan godt være, at der skal et stykke værktøj til at holde under pladen, men det må I lige se). Derefter stammerne oven over, mens en anden person holder igen på stammerne nedenunder :slight_smile: Osv. op efter.

Mange tak for de søde kommentarer alle sammen! :tak:

(Jeg ved desværre ikke hvordan man siger tak for indlægget under hver besked…:ups:)

Og tak for at gøre mig opmærksom på at spænde træet efter løbende, Pivnu. :slight_smile: Det havde jeg nok ikke tænkt på selv… :S

HAHA! Jeg fandt det lige. :klapper:

Hvordan i al verden har jeg kunnet overse det før? :ups::høhø:

[quote=Maria Amanda;377761]HAHA! Jeg fandt det lige. :klapper:

Hvordan i al verden har jeg kunnet overse det før? :ups::høhø:[/quote]

Fordi du har først fået ENIG og TAK knapperne, da du passerede de 50 indlæg her på KG, hvilket vist må være her fornylig, da du pt. er på 60. :slight_smile:

Sikken et dejlit katteeventyr :tak:

Aaaah! Det forklarer en hel del, tak. :høhø:

Dejlig billedeserie :thumbup: er sikker på misserne sætter stor pris på alle jeres indkøb:tihi: