Geden kommer snigende

Så kom geden, med 3 missere, også herind.

I stedet for at bruge tid på at snakke om mig, vil jeg præsentere jer for mine katte og fortælle lidt om dem, det er meget mere spændende!


Det her er så Bobble, har haft hende i snart et år. Her ses hun så, indrullet i et tæppe. Af en eller anden grund elsker hun at kravle ind i sådan nogle lange rør. Hun har gså det, jeg vil kalde en kasse fetish, hvis der er en kasse skal hun op i den, lige meget hvad! Hun løfter lågene af mine arkiv kasser, så hun kan komme i dem… Lykke var stor, da jeg skulle flytte og fik 30 flyttekasser, hun kunne sidde i! :smiley:


Her har vi så Tiny, jeg fik hende den 26. December sidste år, hun var så lille, hun kunne være i en hånd, deraf fik hun navnet Tiny. På det billede her, har jeg haft hende i en måned eller to, der er hun stadig ikke særlig stor. Tiny har desværre lidt dårlige nerver og er derfor meget skræbelig, så selvom hun er et år, er hun stadig min lille baby misser. Hun vil da også gerne putte hos mig under dynen, mens hun sutter på hendes egne poter.


Det her er så Luna. Hun er nu efterhånden 4 mdr, men på størrelse med Bobble! Hun er en blanding mellem norsk skovkat og alm. huskat. Hun er meget dominerende, nysgerrig og ivrig efter at blive lidt ældre, så hun kan komme ud og lege med Bobble.

Det var lige det jeg havde at sige for nu. :slight_smile:

Hej
Velkommen til dine søde misser. -wehuu
Men en præsentastion gælder vist deres menneskemor/far, så jeg vil da gerne høre om dig også , selvom du ikke er så spændende som misserne. :smiley:
Hvor bor du, hankøn/hunkøn osv :slight_smile:

Hihi nogle søde billeder! -forelsket
Velkommen herind. Glæder mig til at sludre med dig i trådene! -thumbs
Knuser.

-velkommen dejlige billeder af misserne. Vi eeeeeelsker billeder herinde :slight_smile:

-velkommentil de kattegales forum. Hvor er det bare dejlig at du også fandt herind. Som Denise siger ville det være dejligt med en presentation af dig selv også, men det kan selvfølgelig komme senere :slight_smile:

Tak for kigget og fortællingen om dine dejlige misser -wehuu

-sorry Jeg skal nok fortælle lidt om mig selv så
Jeg er en 20 årig ung kvinde fra det midtvest jyske, bor ved Limfjorden. Til daglig slapper jeg af, venter på at finde ud af, om jeg skal starte i skole til Januar, eller om jeg skal ud på den håbesløse jobjagt. motocanaglia_nonegi:

Og tak for velkomnerne :slight_smile:

Hejsa og velkommen til -velkommen

hejsa :slight_smile:

stort velkommen til os kattegale - dejligt du har fundet herind…

jeg har ALTID ønsket mig en bruger jeg kunne råbe DIN GED efter… -wehu mit ønske er gået i opfyldelse -wehu

Snigende ged er gitzes julegave… -wehu

Glæder mig til at hygge med dig i trådene

-kramer

-velkommenherind til de gale:)

-velkommen-velkommen-velkommen

[quote=Miss T;76309]hejsa :slight_smile:

stort velkommen til os kattegale - dejligt du har fundet herind…

jeg har ALTID ønsket mig en bruger jeg kunne råbe DIN GED efter… -wehu mit ønske er gået i opfyldelse -wehu

Snigende ged er gitzes julegave… -wehu

Glæder mig til at hygge med dig i trådene

-kramer[/quote]
Haha xD Du råber bare løs, er da glad for at jeg kunne give dig sådan en dansende glæde xD

Velkommen til dig og dine meget smukke katte

-velkommen-velkommen-velkommen-velkommen

Velkommen hertil. -velkommen


Snigende Ged…-wehuu
Det navn kan jeg slet ikke stå for. -tihi
Hjertelig velkommen.

Jeg kom straks i tanke om den ged, jeg havde som barn.
Hun hed Mette.
Jeg gik tur med Mette, kattene og hundene ud over markerne.
Hesten var for øvrigt også med.

Jeg er sikker på, at det var et vidunderligt syn. -hyp

Flotte, flotte misser, som du har.
Kærlig hilsen
Mona

Snigende Ged kommer sig forresten af en Engelsktime i 9. klasse, vi havde et indianer tema og jeg ville da også have et indianer navn!

Hehe, jeg kendte også engang en ged, som hed Mette, dengang jeg var lille, det var spøjst.

Men er sikker på det var yndigt med jeres gåture, ville jeg gerne have set :smiley:

Hej og -velkommen til dig og dine deklige misser -wehuu

Hej og hvor er det dejligt du fandt os

-velkommen

Hejsa og velkommen til -velkommen

-nissevink og -velkommen