Gelting - et roadtrip

først og fremmest tak til mine med trippere : berit r, tine l, eva k og casper.

det var en rigtig dansker udstilling s vil gætte på at der var ihvert fald 30 % danskere hvis ikke mere.
kan ikke helt huske hvem der fik hvilke resultater, så bare meld ud folkens.
selv var jeg afsted på en lidt spøjs måde- jeg arrangerede turen oprindeligt, men havde pludselig ingen kat at tage med, for han går og fiser husleje af ho marlene på sjælland.
men afsted ville jeg - og mette m’s pige eloa kunne godt bruge turen men mette kunne ikke komme med.
så tante kira var afsted med eloa- lidt en spøjs oplevelse at dele hotelværelse med en kat der ikke er ens egen og som dybest set ikke er tryg ved dig. men vi klarede det da .

lørdag blev damen champion og søndag fik hun det førset til ic - så det var jo perfekt.

hyggelig MEGET julet udstilling, men med vanlig tysk mangel på systematik. og hyggeligt selskab- vi har grint mere end hvad godt er- og konstateret at det nok var godt vi ikke var en mere afsted, for så havde det været lidt klemt. 5 voksne, 7 katte, 4 udstillingsgrej, menneske grej og så lidt græsne shopping - så er der faktisk ikke mere plads i berits’ vw minibus.

vi fik ordnet verdenssituationen, snakket kat, planlagt et luksus bordel, afgjort ( jeg vandt !!!) hvad en ægte wiener schnitzel består af, splittet mit værelse ad for at fange eloa, spist mængder af pommes frites, bevet enige om at det er godt bussen havde 170 heste for berit er nemlig super tålmodig (eller ?) at casper er meget lidt morgenfrisk, at tic tac med pina colada smag er anderledes, at tine’s nældefeber er fucked up, at jule cd’en fra burgaven er temmelig spexi - jinglebells på kattejammer er et hit og sidst men ikke mindst :

Nordtysk dværg elg findes !!! uanset havd berit siger

så jeg er klar til at tage afsted igen- det har været alletiders tur.

Tak for historien - jeg kan levende forestille mig jer i minibussen frem - og tilbage.

Så mangler vi bare at dine medrejsende får sig snøvlet sammen til at komme med lidt resultater…jeg har siddet og hoppet siden i går aftes og det hjalp da ikke synderligt da jeg så Tine igennem vinduet i bussen i eftermiddags…kan I så hoppe på og skrive noget meningsfyldt De Damer :høhø:

Ja ja, rolig nu :wink: Vi skal jo også lige have tid…

Hehe, men Kira har klaret ret godt at fange alle højdepunkterne på turen.
Super hyggeligt tur, men nøj, hvor kan stewarderne dernede IKKE finde ud af at præsentere en kat. Uhyggeligt så dårligt, selv simple, simple ting kunne de ikke.
Og ærgeligt nok så kunne man ikke både se og høre sceneshow på én gang :wink: Lyden var god i den anden ende af hallen, men hvor tilskuerne (hvilket der forresten slet ikke var plads til at være heller) var kunne man intet høre af hvad der blev råbt op, ærgeligt nok.
Organisatorisk ikke en imponerende udstilling, men super hyggelig og flot pyntet. Og med småkager til alle :slight_smile:

Nå, Jako tabte desværre (men fuldt fortjent) CAPIB’et om lørdagen, til den hankatstrat, der blev BIS begge dage :wink: Søndag tog han det dog, så vi fik hvad vi kom efter, han blev International Premier og kan nu udstilles i DK igen. :slight_smile: Det var hos hhv. Gianfranco Mantovani og Lee Salessa.
Diego tog begge dag CAPS, BIV og NOM uden problemer, så det var jo bare lækkert. Det var hos hhv. Lone Lund og Flavia Capra.

Nårh jo - jeg fik også lige sludret med Flemming og Jane som var nede som tilskuere søndag, rigtig hyggeligt. Dog ærgeligt med årsagen til at de havde tid :slight_smile:

OK vi var kun tre i bilen men sad godt klemt med fire katte og diverse grej.

Alletiders week-end med tårer, glæde, smil og glade ejere, som en udstilling skal være.

Min gamle pige Chagall’s Isadora fik søndag sit allersidste caps og er nu Supreme Premier i en alder af knap 8 år. Hun fik den smukkeste slutning på 7 års showkarriere ved at blive nomineret begge dage og lørdag blev hun bedste VETERAN af samtlige racer og kategorier.

Der måtte lige knibes et par tårer, det er vemodigt, hun har været en smuk og meget værdig repræsentant for burmesere på show. Desværre er hun meget ked af bilkørsel, så nu nøjes hun med at være smuk herhjemme. Det var den bedste dag i mit liv, da jeg fik lov at leve sammen med hende.

Har lige talt op ud af 25 udstillinger som kastrat har hun hele 24 nomineringer, så man må sige, jeg har et pragteksemplar.:slight_smile:

Hendes datter chokolade Klejne var i hård konkurrence begge dage, hele 3 tøser i klasse 7 - lørdag gik certifikatet til en tysk burmeser, Klejne blev ex2. Søndag havde jeg forventet samme resultat men sørme om ikke dommeren valgte min strik til cert. så nu er hun Int. Champion og kan fortsætte herhjemme i DK.:wehuu:

Til slut lige et lille billede af den smukkeste burmeser i hele verden: Isadussen…:):):slight_smile:

Ja selv tak da… Det var en hyggetur der ville noget…

Jeg havde jo de to sølvfisk med, som står i perfekt SOMMERpels:rock:
Det var dommerne ikke synligt imponerede over-surrender

Men pyt med det. Gangster fik certifikat både lørdag og søndag, og blev IC
søndag snuppede han også et BIV. Så det var jo fint.
Sorte svesken fik cert lørdag men blev Ex 2 søndag:thumbdown:
Men hvad kan man forvente af en coon i bikini, i december…

Jeg har undersøgt lidt nærmere om den der Nordtyske dværg elg.
Og den findes… Men den er meget sky, så det er ikke nemt at finde
billeder af den:mad::mad:

Men fandt dog et-LOL-LOL-LOL

Jeg tror de er lettere at køre over, end at køre udenom:høhø:

Det var en rigtig hyggelig tur i dejlig selskab.

Spike fik begge dage sit caps, og om lørdagen fik han nom og en stemme på scenen.:hjerte:

Eio fik begge dage sit cert. og lørdag blev han CH.:hjerte:

Maxi fik begge dag ex 1:hjerte:

Pina fik lørdag ex 1 og søndag ex 2

Samson´s Søren (Charmaine) fik begge dag sit cert. og blev PR. lørdag.:hjerte:

Ja og låne pigen Kahlua , da jeg endelig fik hende igennem dyrlæge kontrollen, det var stress pure , fordi dyrlægen ikke kunne læse en vac. rigtigt LOL

Fik sit cert og nom. begge dage
Og det var meget spændende at være af sted med så skøn og nem SIA pige:hjerte:

jamen der var den jo berit - kan du så se at den ligner den på vej skiltene ? ( sådan ca g)