Genetik kursus?

hvis man ikke har været på det første kursus kan man så godt tilmelde sig nr 2 eller kan man så ikke fælge med?? eller hvordan er det

Jeg kan desværre ikke svare dig på det Marion, men jeg kan se, at der skulle blive arrangeret et genetik kursus gennem studiekredsen i Herning. Umiddelbart vil jeg tro, at der er adgang for alle til dette kursus:

http://www.kattens-studiekreds.dk/modeplan.htm

Det afhænger vel af, hvilke kurser vi snakker om og ikke mindst, hvor meget man ved i forvejen.
Er man helt grøn, vil jeg mene man bør tage kursus 1 inden man tager nr 2 - både af hensyn til en selv, men også af hensyn til øvrige kursister. :slight_smile:

det er fordi der er startet den nye kattekreds… kattekreds fyn… og det opdaget jeg idag på udstillingen, og der fik jeg at vide at der allerede havde været det første kursus og det næste blev afholdt i næste måned, og det ville jeg jo gerne med til, men det er jo lidt dumt jeg tilmelder mig hvis de fortsætter fra sidst for så kan jeg ikke fælge med.
Men vidste ikke om kurserne måske var uafhængige af hinanden sådan så man kunne tage kursus 1 bagefter.

Men ellers må jeg tage til jylland næste gang der er noget der, var bare lige så glad for at der var noget her på fyn :slight_smile: