Gigant rotte fundet

En ny rotteart er fundet i Papua New Guinea junglen. Den er 82 cm lang, og slet ikke bange for mennesker.

Advarsel - filmen bør ikke ses af folk der er bange for rotter

Hold fast hvor er den stor :uha:

Über-rotte :uha:

åhhhh den er da nuser:p

Tjaaa - et eller andet sted er den, men så igen… -surrender

Helle for IKKE at have sådan en i kloakken :muhaha:

Aaaaaad :S

Den er fiiiin :wehuu:

Håber dog at den får lov til at leve i fred og at der ikke er nogen der får lyst til at begynde at avle den som kæledyr :S

Wow hvor spændende :thumbup:

Hold da op en klippe - Jeg synes rotter er klamme, men denne her ser faktisk næsten sød ud. Måske jeg synes det fordi jeg ikke rigtig kan se halen. -LOL

Den er godt nok stor…men den ser ski da sød ud

Ufatteligt at den er så rolig - men den ved jo heller ikke at den skal frygte mennesker… endnu…!

Der skal nok være nogen der vil domesticere den og lave “Kæmpe kæle rotter” …!

/Mette

Spændende fund…tak…Annette…
Jeg synes, at det er flot. :høhø:

Det er nemlig halen, der gør det …
Visning til folk af billedmanipulationer, hvor man havde sat en egernhale på en rotte, og omvendt, afslørede nemlig, at samtlige foretrak rotten :høhø:

den er da søøøøøøøøød

Den ser da meget sød ud på filmen, men den skal ikke komme hjem til mig…

Den ser da meget sød ud. :slight_smile: Den ser endda ud til at hygge sig.

Meget sjovt, det med rotter … på mit arbejde er min mors baggrundsbillede en hel bunke 2 ugers rotte unger. De andre folk kommer tit hen og siger “Nååårh, hvor er de søde! Hvad er det for nogle?” Og når vi siger, det er rotter, er de pludselig ikke søde alligevel. :S

Whee - så fik jeg endelig set filmen. Havde bøvl med mit internet igår.
Jeg synes den er kær! Den ville være et godt kæledyr, så tam/frygtløs som den allerede er.

Hvor er det fedt. Sej rotte!

Jeg har en helt vildt romantisk forestilling om at tage på opdagelse i et vulkankrater som har været afskåret fra resten af verden. Sådan at opleve evolutionens kræfter og opdage højtudviklede dyr i nye former må bare være helt vildt.

Man kan da vist så vidt jeg ved allerede få kæmpe rotter, men jeg kan dælme ikke huske hvad de hedder :øhmm:
… Eller er det mon et dyr beslægtet med rotten jeg tænker på… Hm… Pas. Vender tilbage hvis jeg husker det…

Men sød er den nu :slight_smile:

[quote=Rimmen;254850]Man kan da vist så vidt jeg ved allerede få kæmpe rotter, men jeg kan dælme ikke huske hvad de hedder :øhmm:
… Eller er det mon et dyr beslægtet med rotten jeg tænker på… Hm… Pas. Vender tilbage hvis jeg husker det…

Men sød er den nu :)[/quote]

Gambianske kæmperotter? :slight_smile: De er vist ikke sådan at bide skeer med … hæftige tænder. :slight_smile:

JA! :wehu:

Tak! :tihi: