Ginny føder

5 stk er da en meget flot kuld - tillykke med fødselsdagene:-)

Men billederne mangler jo :wink:

Tillykke med de 5, glæder mig til billeder :slight_smile:

Tillykke med sølv femlingerne :høhø:

Vi blev ved de 5 natten over også, så vi endte med 5 fine sølv tabbies født på 1 time og 15 min. Go Ginny :rock:
De er fordelt på 3 ns 24 piger, 1 ns 22 pige og 1 ns 22 dreng, så jeg kan næsten gøre Susanne kunsten efter :høhø:

[QUOTE=HolmeInc;1285607]5 stk er da en meget flot kuld - tillykke med fødselsdagene:-)

Men billederne mangler jo ;-)[/QUOTE]

Ja, 5 er absolut et fint antal :slight_smile: Det foretrækker jeg også til 6, så det gør mig slet ikke noget :høhø:

Og her er så lidt billeder

Krydser for der er en flot pige, der er lige så sød som Rhys :wink:

[QUOTE=Eva K;1285635]Vi blev ved de 5 natten over også, så vi endte med 5 fine sølv tabbies født på 1 time og 15 min. Go Ginny :rock:
De er fordelt på 3 ns 24 piger, 1 ns 22 pige og 1 ns 22 dreng, så jeg kan næsten gøre Susanne kunsten efter :høhø:

Ja, 5 er absolut et fint antal :slight_smile: Det foretrækker jeg også til 6, så det gør mig slet ikke noget :høhø:

Og her er så lidt billeder

[/QUOTE]

Hvor er de fine, endnu engang Tillykke :slight_smile:

Håber Marikix gør kunsten efter med flest piger, hun er på dag 57 og har gemt sig i bunde af skabet :slight_smile:

Hvor er de fine. :hjerte: Stort tillykke :flag: med hele bunken. :smiley:

Stort tillykke med de bedårende killinger :hjerte:

Dem, der er lidt mørkere i farven - er det “Rhys-killinger”?

[QUOTE=Eva;1285657]Stort tillykke med de bedårende killinger :hjerte:

Dem, der er lidt mørkere i farven - er det “Rhys-killinger”?[/QUOTE]

Mange tak. :slight_smile: Jeg tror du tænker på de klassisk tabby når du mener de mørkere, og de er samme mønster som Rhys har, men disse er sølv, og det er Rhys ikke, så han er sort med brune striber, og disse er sorte med sølv/grå striber :slight_smile:
De ser lidt mere brunlige ud på billederne end de egentlig er, men mine sølv er ofte en anelse brunlige over ryggen som nyfødte, og det forsvinder sig meget hurtigt :slight_smile:

Tillykke endnu en gang. Og de ser rigtig lækre ud- og så 4 piger :slight_smile:

Stort tillykke med femlingerne :flag:
Hvis det er noget en EUR kan, så er det at lægge killinger med de smukkeste og tydeligste mønstre, wauuuu altså :hjertehop:

:smelter:Tillykke med de 5 :hjerte: en skam jeg ikke må få flere :smiley:

Ih tillykke med dem :slight_smile: elsker altså bare dem, der er sølv :inlove:

Tak, og ja det er noget af en skam :høhø:

Tak. Jeg er jo lidt spændt på om det her betyder at Mikki er homozygot for sølv, men det må hans næste kuld vise :slight_smile:

Tillykke med dem Eva… der ser så skønne ud… og man sidder virkelig her og bliver skruk på egne kattes vegne :wink:

Tillykke med dem :flag: 22 og 24 = spotted og makrel (eller omvendt)? Det er jo ikke noget, jeg sådan støder på i aby-sammenhæng :slight_smile:

22 er klassisk tabby (blotched), og 24 er spottet :slight_smile:

  • gammel skovkattepige :wink:

Jeg må ikke redigere, så

Hip hurra, og stort tillykke med de små :ballon: :flag: :smiley:

:danse:

Og 23 er makrel :slight_smile:

Så må jeg også hellere få sagt tillykke herinde - de er jo bedårende, de små pelsbolde:smelter:
Glæder mig til at se mere til dem når de er vokset lidt til :smiley: