Ginnys killinger

Tiden flyver og de vokser godt, og er rigtig nået i tumle og udforske alderen. Det er sååå hyggeligt bare at sidde og se på dem :inlove:

Den lyse Spot-pige, allerede meget glad for at blive nusset på maven

Den mørke Spot-pige

Den mellem Spot-pige

Sort sølv pigen

Drengen

Det var det med den tumle alder :hjerte:

Navne temaet er i øvrigt blevet bestemt. Det bliver karakterer fra Tortall Universet i bøgerne af Tamora Pierce :slight_smile: Nu skal jeg bare finde ud af hvem der skal hedde hvad af dem :høhø:

Hold op nogle runde killinger … de er jo runde alle vegne :tihi: … det er godt nok noget andet end spidssnuer med parabol ører :høhø:

Men skønne ser de nu ud alligevel :hjerte:

[QUOTE=anne p;1286920]Hold op nogle runde killinger … de er jo runde alle vegne :tihi: … det er godt nok noget andet end spidssnuer med parabol ører :høhø:

Men skønne ser de nu ud alligevel :hjerte:[/QUOTE]

Ja, det er noget meget andet, og nogle af dem er også nogle værre fedlinger :høhø: Især drengen og den lyse af Spot-pigerne :slight_smile:

[QUOTE=Eva K;1286919]
Navne temaet er i øvrigt blevet bestemt. Det bliver karakterer fra Tortall Universet i bøgerne af Tamora Pierce :slight_smile: Nu skal jeg bare finde ud af hvem der skal hedde hvad af dem :høhø:[/QUOTE]

Sejt. Det er nogle rigtigt gode bøger!

Misserne er supersøde killinger.

åhhh det er en fantastisk alder de har lige nu :inlove: de er ALT for nuttede!

:wehuu: Hvor er de skønne.

Jeg kan godt se at jeg er nødt til at komme på besøg igen snart. De er bare alt for nuttede de der! :hjerte:

Det var dog et fantastisk tema, og nogle virkelig fantastiske misligner :inlove:

Uha, det er godt, der ikke er nogen ællinger i dette kuld :uha: Men de er nu meget søde alligevel … :hjerte:

Kan alle se dette billede? :slight_smile: For så vil jeg genposte et par mere

[QUOTE=Eva K;1287934]Kan alle se dette billede? :slight_smile: For så vil jeg genposte et par mere
[/QUOTE]

Post løs - de skønne killinger kan man da aldrig få nok af :inlove:

[QUOTE=Eva K;1287934]Kan alle se dette billede? :slight_smile: For så vil jeg genposte et par mere
[/QUOTE]

Post løs - de skønne killinger kan man da aldrig få nok af :inlove:

Jeg kan sagtens se den skønne lille killing. :forelsket:

[QUOTE=velfa;1286925]Sejt. Det er nogle rigtigt gode bøger!

Misserne er supersøde killinger.[/QUOTE]

Ja, det er nogle rigtig gode bøger. Jeg læser dem ikke så meget mere, men har læst og genlæst dem et utal af gange som teenager og yngre voksen :slight_smile:

Og mange tak :slight_smile:

Jaah, helt enig :hjerte:

Mange tak :slight_smile:

Ja, det gør du. Det er godt for sjælen med sådan en flok små :inlove:

Tak - og jeg er glad for at høre at flere kender forfatteren. Det er lidt sjovest når der trods alt er nogle der forstår betydningen af navnet til den og den killing :høhø: