Gisle er flyttet ind

Gisle (DK Silverleaf’s King of Diamonds) flyttede ind onsdag :heart_eyes:

Han har fået en lidt blandet velkomst af de andre katte: Øyvind på et år synes han er spændende og vil gerne lege med ham - og tæve ham. Håkon på fem år synes han er ok, men Kolbjørn (fire år) og Nora (ti år) er noget mere forbeholdne og hvæser hvis han kommer for tæt på. Heldigvis er der ikke noget i vejen med den lilles selvtillid, så det tager han meget roligt, og jeg regner også med at de vænner sig til ham i løbet af kort tid. Det hjælper nok også når han får lov til at komme med ud i haven - så er han ikke mere den der dumme lille der bor inde i huset.

Og så er der endelig nogen der gider lege med den lille pelskanin jeg købte af Mette Temple Bar på en udstilling. Den er forsøgt myrdet mange gange :grinning:

28 Synes om

Jeg glæder mig til at se ham med fingrene på tirsdag :wehuu:

1 Synes om

Hvor er han smuk - tillykke med ham :flag:

1 Synes om

Han er da godt nok lækker, håber du kommer til at dele en masse billeder af ham. :heart_eyes:

1 Synes om

Stort tillykke :flag: med den smukke dreng. :heart_eyes:

1 Synes om

Stort tillykke med ham, han ser dejlig ud :smiley::blue_heart:

1 Synes om

Tillykke med smuksakken :blush:

1 Synes om

Tillykke med cremebollen :denmark: Han er vel nok fin :slight_smile:

1 Synes om

Legekammerater:

Første skridt ud i haven:

Det der græs er noget underligt noget:

Hjælp! Hvordan kommer jeg ned igen?

Gisle var ude i indhegningen i en times tid, og det tror jeg var en god idé. Han fik leget tagfat med både Øyvind og Kolbjørn :hjerte: Men Øyvind var noget bekymret for at der skulle ske “hans” killing noget nu han var ude i det fri :slight_smile: .

15 Synes om

Fjollede lille killing, hvad skulle du så højt op for? Nå men mon ikke han fandt ned igen om ikke andet så når han blev sulten :wink:

Tillykke med ham, han er godt nok en kær lille sag!

2 Synes om

Nu har jeg haft fingrene i ham og Ihhh og Ajjj … hvor er han bare bedårende … og fræk :muhaha:
Der hænger en ‘‘håndleds-snor’’ ved mit mobilcover:

Dorthe var vist lidt heldig, at jeg ikke fik ham med hjem …

12 Synes om

Er du ellers ikke mest til striwrede katte? :grin:

Det er han jo også … kig på hans pande :wink:

1 Synes om

ihhh han et jo en mang ku :stuck_out_tongue_winking_eye::joy::joy:

1 Synes om