Giv mig damer!

Vores søde lille JumJum er ikke så lille mere, men han er nu stadig sød :hjerte:
Og smuk!
Han bliver 8 måneder 9/5, vejer knap 5 kg, og han er i den grad begyndt at kigge efter pigerne :tihi:
Faktisk vil han gerne løbe efter dem. Han råber også efter dem, eller rettere - brøler. Faktisk er han lidt en sjover :høhø:

Han lugter også ret kraftigt af rovdyr…
Jeg synes det er tidligt, men han har jo årstiden med sig eller imod sig, alt efter hvilken side man er på.

Hans bolig er så godt som klar, men jeg er bare ikke klar! :ups:
Jeg har ikke lyst til at han skal flytte ud, og ikke længere kan sove sammen med mig om natten :uha:

Dagligt har jeg lyst til chippe ham eller endnu værre - snippe ham :yikes:

Gid man dog kunne dæmpe ham lidt ned, så han når at blive lidt mere voksen inden hans hjerne helt holder op med at fungere.

Det er lidt af et dilemma - men killinger først og så kan du jo putte med ham resten af hans liv :smiley:

Det trøster jeg mig også med :slight_smile:
Nu får han lige lov til at blive voksen, lave nogle unger og så må vi se hvordan han arter sig.

Han er bare sådan en kær dreng…

[QUOTE=PiaR;1060702]Det trøster jeg mig også med :slight_smile:
Nu får han lige lov til at blive voksen, lave nogle unger og så må vi se hvordan han arter sig.

Han er bare sådan en kær dreng…[/QUOTE]

Go ide :smiley: Det skal nok gå - men det er da aldrig nemt at få dem ud af soveværelset, når først de er kommet der ind :slight_smile:

Velkommen til livet som hankatteejer - når hormonerne sætter ind, så sætter hjernen ud :slight_smile: Og ja, det er evigt hårdt, når man ikke synes, at man kan gøre det godt nok for de stakkels hankatte, men så må man bare trøste sig med, at det ikke er for evigt, de skal gå fertile.

Hans hjerne virker heldigvis stadig - dog med jævnlige udfald.

Vi badede ham i går, og til min store overraskelse fandt han sig pænt i det.
Han truttede ikke en eneste gang, hoppede kun lidt og fnøs lidt af os, mens han skulede til Michael :slight_smile:

Nu har en han sjov lugt - lidt af shampoo og lidt af rovdyr.
Den odeur er ikke anbefalelsesværdig!

Jeg byder dig også velkommen i klubben af “strintende-damelokkende-kaldende-hankatte-som-vi-stadig-ønsker-at-kunne-have-TÆT-på os-hele-tiden”
Jeg ved, min hankat har det GODT i sin egen residens, men mine egne behov for at have ham tæt på hele tiden, kan ikke opfyldes.
Det er og bliver en uligekamp :rock:
JumJum er i øvrigt en LÆKKER sag :hjerte: og du har ret, de bliver lidt for hurtigt “voksne” eller i hvert fald fertile. Vi andre kan jo slet ikke nå at følge med :cool2:

Han er altså bare lækker. :love2:

Pyyh… Jeg er glad for at Halo ikke har så travlt… :ups: Han er også 7 mdr, det er jo bare en lille baby! :inlove:

sjovt, min dreng lugter ikke, men han har selvfølgelig heller ingen pels det kan sidde i, og strinter ikke- er så glad for han er så dygtig s

Han er godt nok en smuk kat!
Har man ikke de fertile hankatte inde i hjemmet?

Tak for rosen af min smukke dreng som jeg er så stolt af :hjerte:

Jeg har ikke.
Havde jeg ham inde i vores hus, var det overstrintet i løbet af en dag. Samtidig ville han forsøge at parre pigerne og måske også nogle af kastraterne.
Der ville blive uro og stress i min flok, og det er ikke ønskeligt.
Min hankat er noget af det sødeste og venligste, MEN han er også meget territorial. Derfor har sin egen isolerede, opvarmede hankattebolig med tilhørende løbegård, der ligger tæt op ad vores indhegnede del af haven.

Du kan læse mere om det at have en fertil hankat her: http://kattehandel.dk/avlshan.htm

Der findes bestemt også hankatte, der ikke strinter og som lever i fred og harmoni med både fertile og kastrater.

Når han engang har klaret sine pligter og blevet fri for hormonerne, bliver han alle tiders fantastiske kælekat for dig. For han er en god dreng. :hjerte:

[QUOTE=DK Lindvig;1061295]Jeg har ikke.
Havde jeg ham inde i vores hus, var det overstrintet i løbet af en dag. Samtidig ville han forsøge at parre pigerne og måske også nogle af kastraterne.
Der ville blive uro og stress i min flok, og det er ikke ønskeligt.
Min hankat er noget af det sødeste og venligste, MEN han er også meget territorial. Derfor har sin egen isolerede, opvarmede hankattebolig med tilhørende løbegård, der ligger tæt op ad vores indhegnede del af haven.

Du kan læse mere om det at have en fertil hankat her: http://kattehandel.dk/avlshan.htm

Der findes bestemt også hankatte, der ikke strinter og som lever i fred og harmoni med både fertile og kastrater.[/QUOTE]

Aha, viste egentlig godt at det ikke var godt med fertile hankatte indendørs, men havde aldrig tænkt over hvad man som opdrætter gør…
Lyder da som om han har luksus forhold i sin ungkarle bolig :slight_smile:
Sikke en fantastisk pels han har!

[QUOTE=fugl;1062109]Aha, viste egentlig godt at det ikke var godt med fertile hankatte indendørs, men havde aldrig tænkt over hvad man som opdrætter gør…
Lyder da som om han har luksus forhold i sin ungkarle bolig :slight_smile:
Sikke en fantastisk pels han har![/QUOTE]

Pssst. det er altså ikke min hankat (desværre).
Den lækre herre med den fantastiske pels bor hos PiaR :cool2: men det kan også forvirre, at jeg skriver om hankatte i hendes tråd.

Tak Hanne, for rosen af min smukke dreng :slight_smile:

fugl - nogle kan andre kan ikke. Vi håber som regel allesammen, men nogle af dem får en kort karriere i loveschack fx i haven s

Min knægt er pt dygtig og det samme er hans far.
Min gamle parrede præcis en gang og forvandlede sig til en havevander på 24 timer. bla gik det ud over mit fjernsyn.

Pia, køb et par løbetidsbukser og en æske trusseindlæg til ham, så kan i stadig tage ham ind når I er hjemme :slight_smile: