Giver i jeres katte julegave?

Jeg har købt en julesok til min killing med forskelligt legetøj. Min kæreste synes jeg er godt tosset, men er jeg det??:tihi:

Køber i også en julegave til jeres dyr???

Hvis ja- hvad? (vi sladre ikke):smiley:

Bamse har fået 21 ben:) (hans yndlings:) )
Og misserne et kradsetræ:D

Nej :slight_smile:

Nååå pyha, så er jeg da ikke alene - orv, det var da også nogle dejlige gaver…:ok:

[quote=Eife;511713]Nej :)[/quote]:venter: okaay!

:klapper:

Ja det gør jeg. I år står den på nogle mus med catnip min mor har lavet til dem, så tror jeg at det klatretræ jeg så i styr på Dyr i sidste uge, med 2 store hængekøjer også kommer hjem til dem ss

MVH
Gitte

Helene - Hehe, jeg vil hellere bruge nogle flere penge på de mennesker jeg har kær :slight_smile: Misserne får kys og kram, og nyt når de har brug for det :slight_smile:

Ja… en lille en, som f.eks noget nyt legetøj - og de er som regel flinke og giver os en gave også :wink: Jeg tror det er noget med film, CD’er og tøj i år. Men hvad ved jeg… :stuck_out_tongue:

Næ… ikke sådan rigtigt… men i år overvejer jeg at lægge en lækker kæmpekrøyerkugleseng fra til dem til senere brug…

mine er på jule / fødselsgave pote med andre katte, så jo de får gaver :slight_smile:

[quote=Eife;511724]Helene - Hehe, jeg vil hellere bruge nogle flere penge på de mennesker jeg har kær :slight_smile: Misserne får kys og kram, og nyt når de har brug for det :)[/quote]AAAh ok, jeg gav kun 50 kr for julesokken - og jeg har 6 børn, så der gik vist ikke ungernes næse så meget forbi:tihi:.

Nej, men de er tilgengæld flinke til, at give gaver ,- især til kattepasser Marie, som får både til jul og fødselsdag:tihi:

Cats og Conni

Nogle gange gør jeg, men i år tror jeg ikke, jeg lige kan koncentrere mig om også at holde styr på deres ønskeseddel.

Meeeen, jeg tror nu heller ikke, de lider nogen særlig nød :stuck_out_tongue:

Jeg giver dem noget, jeg har altid grint lidt af mine mor der giver deres hund julegave :smiley: Ikke noget ondt ment, det er bare lidt tosset…på den søde måde :slight_smile: Man skal da absolut ha lov til give sine kæledyr gaver hvis man har lyst til det :slight_smile:
Det skulle ikke undre mig hvis min mor kommer med gaver til mine kræ :høhø:

Nej - Buster får ikke julegave, men måske får han lidt lækkert at spise.
Det samme gælder til hans fødselsdag - der er menuen altid rejer.

Forresten, jeg har lige bestilt en legetunnel til ham, den kommer forhåbentlig inden jul, men det var nu lige så meget fordi den var billig der hvor jeg bestilte foder.

Nej, mine katte får ikke julegaver.

Hver dag er en fest for dem :cool:

Nej, og hvis jeg skal være ærlig, så synes jeg egentlig det er noget pjat og en menneskeliggørelse af vores dyr.

Men jeg acceptere fint at andre gør det.

Nej.

De får jo gaver stort set hver gang jeg har været på udstilling, det vil sige ca. en gang om måneden.

De mangler i hvert fald ingenting :slight_smile:

Nogen gange gør jeg - i år bliver et af de år hvor der er noget under juletræet til dem…

Der ligger allerede en ny nullerputseng fra Brita, stadig i indpakningen - den er meget spændende synes kræene.
Og så regner jeg med at de også skal have et nyt lammeskind.

Min bror er også på gave med misserne og han har været ved at forhøre sig om hvad de ønsker sig :tihi:

Nej, jeg gø’r heller ikke.

Men jeg bruger det tit som undskyldning overfor min mand.
Hvis jeg ser en større ting, som jeg syntes de eller hundene skal have…
Så f.eks et nyt lækkert kradsetræ fra Petfun…vupti…så er det lige pludselig enten deres fødselsdagsgave eller julegave.

Og tit i forskud :tihi:

Og han syntes åbenbart de skal have jule og fødselsdagsgaver :thumbup: