Giza (sort smoke) og Sunny (sort klassisk tabby) søger hjem. Gerne sammen, eller også med en anden god katteven. De er flytteklare her ca. 2. juledag når deres neutralisationssår er helet, og tager imellemtiden meget gerne mod besøg her i Århus.
DGiza er en sød og nem pige, der er rigtig gerne vil lege med sine søskende eller en drillepind. Hun spinder nemt når man samler hende op, og vil meget gerne vaske en på fingrene eller næsen. Hun følger trofast med min kæreste i soveværelset og putter ham hver aften når han går i seng.
Sunny er den sødeste og mildeste lille pige, der bare var nødt til at hedde Sunny (solstråle), da det virkelig er hvad hun er. Sunny putter storspindende på skødet i sofaen eller hænger på armen mens vi gør ting. Børn er sjove og spændende og hun nyder at lege med en drillepind og tumle med sine søskende, men alt andet end en bøllemis.
Som man kan se på billederne, så har Sunny et øje, der ikke er så pænt. Det skyldes at kuldet da de var små fik en omgang luftvejsinfektion. Dette er de helt ovre, men det tredje øjenlåg på Sunny har desværre taget lidt skade af det. Det er ikke noget der påvirker hendes velbefindende. Det bliver stadig pænere og pænere for hver dag, men jeg har valgt at nedsætte prisen på Sunny, da jeg ikke ved om det vil blive helt normalt. Prisen for Sunny er derfor 5500 kr. mod mine normale 6800 kr.
Kuldet er vokset op i et aktivt hjem, med mange gæster, og killingerne er meget imødekommende og opsøgende overfor disse. De har under opvæksten haft besøg af børn i forskellige aldre og hygger sig med at blive leget med og er trygge ved at blive løftet og båret rundt på.
Racen er aktiv, men er god til at aktivere sig selv og skal ikke konstant udfordres. Européen er kælen og meget glad for selskab, men er ikke krævende i sin kælenhed.
Giza og Sunny vil ved fraflytning være:
-2x vaccineret
-Neutraliseret
-Øretatoveret
-Chip-mærket
-ID-registreret
-2 x tjekket “standard killingetjek” ved kiropraktor
Der medfølger:
-Stamtavle
-Kontrakt
-Sundhedsbog
-Medlemskab af Européklubben
-En lille madpakke til den første tid.
-Livslang vejledning og rådgivning
Min hjemmeside www.eife.dk er under ombygning, men find os evt. på facebook (Eife’s European Shorthair) for videoer og flere billeder af dem.