Gizmo som Snedronningen..eller øhhh...noget

Weekendens udstilling i Rødekro nærmer sig med hastige skridt og i går/i nat kom kreativiteten over mig for første gang siden før jeg fik influenza.

Det blev til et burskilt til min sorte panter i bedste Snedronningen-tema-stil:

Nu er jeg så spændt på om jeg kan få min farveprinter sat til :kryds:

I aften skal der klippes og rodes og i morgen formiddag står programmet på syning af mine lavpris-tema-gardiner :tihi: - så gør det pludselig ikke så meget at man er syg og ikke skal på arbejde…

Jeg poster billeder fra Rødekro her i tråden når vi er kommet hjem og jeg får kigget billeder igennem :pote:

Flot billede -istemaet passer perfekt som baggrund for den sorte
skønhed.:slight_smile:

Hilsen Jette.

Super flot billede - Hammer godt lavet. :smiley:

Hvor er han flot og lækker -love

Hvor er han dejlig :inlove:Elsker helt sorte katte :hjerte:

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Hvor er det bare skønt og flot lavet, hans sorte smukhed passer bare så fint mod den blå baggrund.

:wehuu:

Lidt billeder fra i dag i Rødekro:

Gad vide hvad han har fået øje på?

Og et i profil:

Og i hel figur:

Og fra den side der vendte ud til publikum:

Om søndagen dekorerede vi løbende det tomme nabobur - det havde folk meget morskab ud af:

Og endelig buret med den store Best of Best-kokarde:

Ej, Tina!!! Hvor er det bur bare flot!!! Du skal da have de burgardiner med når vi skal afsted på lørdag! Det ser vildt lækkert ud!

Taaark…

Det er med i overvejelserne hvis jeg kan hitte en eller anden ikke-grim måde at transformere dem om til dobbeltburgardiner med bagside :tihi:

Og ellers har jeg da et sæt rigtigt røde julegardiner der kan komme med - godt nok også til enkeltbur, men det er da til at finde ud af en løsning på :høhø:

Jøsses hvor er du super kreativ :thumbup: Meget smukke gardiner og en meget smuk sort panter :wehuu:

hvor er det bare smukt Tina :slight_smile:

Tillykke med det igen, Gizmo er bare den fødte showkat :rock:

Mange tak…der er i hvert fald ingen der nogensinde har været i tvivl om, hvad Gizmo synes om at være afsted på udstillinger :tihi:

Og så har jeg lovet Kongen at rose Kitter for hendes udflugtsture - jeg tror den høje herre blev mindet om hans første TICA-udstilling i Strib hvor han selv var på vej på store eventyr :høhø: