Weekendens udstilling i Rødekro nærmer sig med hastige skridt og i går/i nat kom kreativiteten over mig for første gang siden før jeg fik influenza.
Det blev til et burskilt til min sorte panter i bedste Snedronningen-tema-stil:
Nu er jeg så spændt på om jeg kan få min farveprinter sat til
I aften skal der klippes og rodes og i morgen formiddag står programmet på syning af mine lavpris-tema-gardiner - så gør det pludselig ikke så meget at man er syg og ikke skal på arbejde…
Jeg poster billeder fra Rødekro her i tråden når vi er kommet hjem og jeg får kigget billeder igennem
Det er med i overvejelserne hvis jeg kan hitte en eller anden ikke-grim måde at transformere dem om til dobbeltburgardiner med bagside
Og ellers har jeg da et sæt rigtigt røde julegardiner der kan komme med - godt nok også til enkeltbur, men det er da til at finde ud af en løsning på :høhø:
Mange tak…der er i hvert fald ingen der nogensinde har været i tvivl om, hvad Gizmo synes om at være afsted på udstillinger
Og så har jeg lovet Kongen at rose Kitter for hendes udflugtsture - jeg tror den høje herre blev mindet om hans første TICA-udstilling i Strib hvor han selv var på vej på store eventyr :høhø: