Glad men trist

Det går ok. Hun er ikke en supermor men når vi “putter” hende så bliver hun liggende og deltager. Jeg tror ikke hun har så meget mælk men både hendes egne og de andre killinger dier hos hende.
Der er flere der har sagt at hvis hun får et kuld mere så kan det blive noget helt andet. Jeg ved ikke endnu hvad vi gør men lige nu ser vi tiden an. Hun accepterer situationen men jeg er spændt på hvad der sker når de små begynder at løbe rundt selv.

Hej igen.

Vil lige opdatere alle I søde mennesker som :kryds::kryds: for mine to små overlevere.
Om det er jeres krydsede fingre der har hjulpet ved jeg ikke men de små vokser og ser ud til at trives.
Alle de gode råd fra Jer takker jeg også for :tak:
Mormis og ammemis ligger sammen i en ældgammel udtjent kuffert som er foret med et godt tæppe og de tager sig begge af alle killingerne.
I dagtimerne når vi ikke er hjemme lukker vi døren ind til værelset hvor de er. Så risikerer vi heller ikke at de pludselig finder på at flytte dem til en anden del af huset :tihi: Når vi er hjemme kan de så komme ud fra “ammestuen” .
En af de nærmeste dage har vi dog tænkt os at hele flokken skal ned og være i stuen så de kan lære alle lyde, lugte osv at kende.
Er så :thumbup: :wehu:for at de to små er nogle stærke eksemplarer og at Freja er vokset lidt med opgaven.

Hvor er det dejligt at høre at det går godt :thumbup:

Enig…nu mangler vi bare en masse fotos :thumbup:

Der skal nok komme fotos. Jeg har dog endnu ikke taget så mange af de to da jeg syntes begge mødre og ungerne skulle have så meget ro som muligt. Meeen nu er det ved at være tid…så her kommer der lidt.
Syntes bare ikke billederne er blevet ret gode men tager flere fra nu af .
Første billed er selvfølgelig mor/børn og Hjælpemor:wehuu:

Nuuiii 2 brunmaskede bimsebabyer…så bliver det jo ikke mere nuttet:wehuu:

De ser fine ud i typen.

[quote=Chicabee;395181]Nuuiii 2 brunmaskede bimsebabyer…så bliver det jo ikke mere nuttet:wehuu:

De ser fine ud i typen.[/quote]
Jeg må også erkende at jeg er rimelig vild med dem :hjerte:
Håber de bliver smukke som mor og far …

De to små søde nullergøjsere ser da bestemt ikke ud til at mangle noget

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup: