For så skal jeg hente denne dejlige pige hjem Ih hvor jeg dog glæder mig:love2:
Kan godt forstå du glæder dig - ventetiden på en ny kat synes altid laaaaaaang! Tillykke med dejligheden!
Det er jo allerede i overmorgen… :?
Sådan en smuk kat er værd at glæde sig til meget længere.
uh hold da op en lækker tortietøs, hvor er hun flot. Hvad hedder skønheden ?
MVH
Gitte
Jeg troede det var fordi, der kommer Ude & Hjemme
Sikken smuksak!! Tillykke med hende!
Ihhhhh hvor er hun smuk! Hun er med sølv ik?
Kan godt forstå du glæder dig!
Hold fast en fin mis
Tak for alle de fine ord om DK chatfionie´s Daisy
hun er 9 månder gammel og tja øh jeg kan ikke lige huske den rigtige farvekode men hun er i hvert sølv og torti
Det er ikke nogen hemmelighed at jeg har kigget et stykke tid efter en alvshun - og pludeslig så var hun der der bare! Hun er så smuk og en lille balademager :høhø:
Tillykke med hende, hvor er hun fiiiiiin
Hun er bare rigtig smuk, kender slet ikke opdrættet. Men søgte lige på det og uha det er godt man ikke skal have NFO igen for sikke da en vidunderlig ungkatte pige de har til salg også i blå sølv bicolor.
Det bliver spændene og følge din nye pige.
MVH
Gitte
Det jo idag!! hvor er hun bare lækker
Held og lykke med det, Hanna. Håber alle får en god sammenføring. Tålmodighed er vejen.
Tillykke med hende, hun ser rigtig dejlig og sød ud
Lækker lækker lækker
[QUOTE=Tine M;734857]Jeg troede det var fordi, der kommer Ude & Hjemme
Sikken smuksak!! Tillykke med hende![/QUOTE]
God kommentar.
Men også stort tillykke med hende. Hun ser rigtig dejlig ud
Håber det er gået godt med at få hende hjem (går ud fra det var igår)
Hvor er i søde allesamen
Jeg hentede hende i går aftes og hjemturen gik godt.
Idag har hun så hilst på 2 af de firbende og der var ingen knuren eller hvæsen så det er jo en dejlig start. Hun er selvfølgelig lidt genert her i starten men der er også mange nye ting og lyde hun skal vænne sig til -men hun allerede lært at jeg er den nye mad mor:tihi: hun er så sød:hjerte:
Det kan jeg da godt forstå du glæder dig til, sådan en lækker tortieklat
Sikke en lækker lille smuksak! Tillykke med hende.
Det lyder, som om hun har fået en rigtig god start. Håber hendes introduktion til resten af kattene kommer til at gå lige så let.
[QUOTE=Sofiebo;736944]Hvor er i søde allesamen
Jeg hentede hende i går aftes og hjemturen gik godt.
Idag har hun så hilst på 2 af de firbende og der var ingen knuren eller hvæsen så det er jo en dejlig start. Hun er selvfølgelig lidt genert her i starten men der er også mange nye ting og lyde hun skal vænne sig til -men hun allerede lært at jeg er den nye mad mor:tihi: hun er så sød:hjerte:[/QUOTE]
Det lyder som en rigtig fin start
Endnu engang stort tillykke med hende