Glemt barn

Ifølge nyhederne var der en familie som rejste fra Israel til Frankrig som glemte et 3 årig barn i lufthavnen i Israel. En stewadesse var så venlig at følge barnet med det næste fly til Frankrig.

Hvordan f***** kommer man lige til at glemme et barn på 3 år…

Godt nok lyder forklaringen at de var sent på den …men alligevel

Skulle jeg bestemme havde de aldrig set barnet igen… -brækkesig

Aaaiiii - har du aldrig set “Alene hjemme”???

Der efterlader de jo en 8 årig dreng i flere dage…

Nååå spøg til side. Det er virkeligt forkasteligt, at man kan glemme et 3 årig barn i en lufthavn… Det er for skrækkeligt…

hvordan kan man det ???

jeg læste også en gang om en i usa, hun skulle for første gang i lang tid aflevere sin datter om morgenen inden arbejde. og da hn kommer ud fra jobbet om eftermiddagen opdager hun at hun glemt at aflevere sit barn i instuitionen og at barnet er dødt. det var simpelthen for varmt foor barnet der.

jeg forstår det simpelthen ikke…

Tror du ikke det er en skrøne??? Jeg kunne forestille mig, at forbipasserende folk ville reagere… ???

Ja det er rigtig det har jeg også set i tv at en mand havde glemt barnet i bilen og da han kom i tanke om det senere på dagen og styrtede ud til sin bil var nogle politifolk i færd med at brække bilen op, men barnet var dødt af varmen, og der var tvivl om mandens dom da han var gået fuldstændig ned med flaget osv pga den episode…

Ja det er rigtig det har jeg også set i tv at en mand havde glemt barnet i bilen og da han kom i tanke om det senere på dagen og styrtede ud til sin bil var nogle politifolk i færd med at brække bilen op, men barnet var dødt af varmen, og der var tvivl om mandens dom da han var gået fuldstændig ned med flaget osv pga den episode…[/quote]

jo den er god nok - ægteparret hvor manden glemte barnet pga stress var på dr phil og sad og tudede for åben skærm mens de prøvede at redde hvad der var tilbage…

det er sådanne situationer det ikke er sjovt at lege “hvis du nu bare”…

Horribelt!! At man kan glemme sit barn i bilen, og så med den følge at det dør -uha -gimiggimig :frowning: :S -blåblå

Hvor er det skræmmende -ked -uha -græd

Det er Rigtig…det kan jeg godt huske. -blåblå

Hvor er det skræmmende -ked -uha -græd[/quote:278b4jhf]

Så må jeg gå til bekendelse!

Jeg har to gange glemt min søn, Søren, da han var lille -toshy
Den ene gang i barnevogn foran en forretning på Gl. Kongevej, og det gik først op for mig, da jeg kom hjem på Bülowsvej, og min mormor spurgte, om han sov.
Aldrig har jeg løbet hurtigt!

Og det har jeg så alligevel, for den anden gang fik jeg kun indkøbsposer og min datter med ud af bussen. Søren var blevet siddende og kiggede vrælende ud af et vindue, mens jeg løb ved siden af bussen til næste stoppested.

Og jeg havde ellers ry for at være en meget omsorgsfuld mor!

Århh ja men der er jo ingen der glemmer deres børn med vilje. Og jeg synes altså ikke at man bliver en dårligere forældre af det. Ttit så har man bare super man ting at tænke på og så kan det gå galt hvis ikke lige man stopper op og tæller poser og børn om det hele er der. :slight_smile: Selvfølgelig er det ikke fedt at det sker, men det gør det desværre tit og så er der lige de uhyggelige få tilfælde hvor det altså er gået rigtig galt uheldigvis -blåblå