Glittergirl er flyttet ind

ja så er glittergirl flytter ind her i tilst el dvs det gjorde hun igår eftermiddags, indtil videre er det gået som man kan forvente, hun er selvfølgelig en smule utryg og det vel helt naturligt, 2 nye katte, 2 mennesker hun knap kender og et nyt sted og en masse nye lyde og dufte.
hun har endnu ikke hilst på ional og gaia, men de går alle frit, så de bestemmer selv tempoet, ional brummer lidt af hende og gir hende et hvæs når hun kigger på ham, hun hvæsser så igen, men der er intet tegn på aggressitet fra nogle af dem. gaia er bare gaia, hun er helt præcis som hun plejer at være og hun lader bare som om hun slet ikke ser glitter, men alligevel er hun ret nysgerrig, er sikker på et gennembrud i løbet af få dage.
her til aften har alle 3 katte lagt og sovet her på kontoret og de lå ikke få mtr fra hinanden.
har endnu ikke fået taget billeder af glittergirl, men det skal nok komme inden længe, men i kan få et killingebillede af hende

og så er her et billede af tøsen som kun er få min gammelt

Tillykke med hende :slight_smile:

Flotte tufser!

Er hun sort(smoke)'med hvid:?

jeps og jeg har mødt hendes farmand og hun har præsis de samme milde øjne som ham. Farmand har lidt mere hvidt end Glitter tøsen :slight_smile: Kan helt bestemt skrive under på at Gitte (opdrætter) har nogle fabelagtige katte :thumbup:

Tillykke til jer alle, de to voksne ska nok falde til er jeg sikker på :slight_smile:

Er Glitter lige så kælen som hendes far ?

det er da lige det hun er

[QUOTE=LadyS;1209866]Tillykke til jer alle, de to voksne ska nok falde til er jeg sikker på :slight_smile:

Er Glitter lige så kælen som hendes far ?[/QUOTE]

ja det er jeg ret sikker på hun er, men da hun stadig er lidt nervøs er det endnu begrænset hvor meget vi har kælet med hende, hun skal selv komme, MEN hun har da haft en time idag hvor hun overgav sig og der spandt hun højlydt og lå og vendte og drejede sig for at vi kunne nusse over det hele

Tillykke med hende :smiley:

Tillykke med hende :flag:
Hvor er hun fiiin :hjerte:.

Meget smuk lille pige - mon ikke de to andre snart overgiver sig til hendes charme? :inlove:

Stort tillykke med smuksakken, hun ser dejlig og mild ud.

Tilst bliver da næsten helt Coonifiseret :tihi:.
Så har vi Ional, Glittergirl, Gaia og Nimbus.

jamen det går da ikke, du må reklamere lidt for de underskønne Baldies syntes du ikke? Nokki ligner da en super charmer :wink:

(ikke at jeg ikke ka li Coons for det ka jeg bestemt!)

[QUOTE=Maibrit;1209884]Tilst bliver da næsten helt Coonifiseret :tihi:.
Så har vi Ional, Glittergirl, Gaia og Nimbus.[/QUOTE]

Tillykke, sikke en skønhed :wehuu:

[QUOTE=LadyS;1209886]jamen det går da ikke, du må reklamere lidt for de underskønne Baldies syntes du ikke? Nokki ligner da en super charmer :wink:

(ikke at jeg ikke ka li Coons for det ka jeg bestemt!)[/QUOTE]

ja det må man da håbe

[QUOTE=LadyS;1209886]jamen det går da ikke, du må reklamere lidt for de underskønne Baldies syntes du ikke? Nokki ligner da en super charmer :wink:

(ikke at jeg ikke ka li Coons for det ka jeg bestemt!)[/QUOTE]Enhver respekteret Skaldepande har naturligvis sin egen behårede putteven. Det er et must have! :stuck_out_tongue:

:lol: nåå ja det burde jeg da ha tænkt på … enddu et selling point for at vi med pelsdyrene også har mindst én Baldie Beautie :thumbup:

:tihi: so true :stuck_out_tongue:

an aaanelse OT men jeg besøgte jo Pil med alle deres katte og det var første gang jeg kom face to face med Coons og det var specielt deres “bistre” udtryk jeg faldt for og selvfølgelig deres dejlige milde sind. Jeg er jo opvokset med fertile han huskatte og nogle enkle huskatte damer og alle som én havde det der bistre look og det forbinder jeg bare med en “rigtig” kat og så elsker jeg at lege skule leg med dem :wink: Så jo Coonen vandt mit hjerte i en rasende fart da jeg besøgte Pil og co :thumbup: Selv om de alle(!) var dejlige så blev jeg mest tiltrukket af de store drenge de have og Thomas (Pils mand) Hentede deres største dreng (mener jeg det var ) på lige over 10 kg og det var sgi nær ved at jeg smuglede ham med hjem lol

Hvor er hun dog en fin lille prinsesse.:hjerte:
Stort tillykke :flag: med hende. :slight_smile: