i givet fald er det zooplus ansvar - for du skal have din pakke og det er deres ansvar at du får den
skriv til dem med det samme… de svarer altid promte
i givet fald er det zooplus ansvar - for du skal have din pakke og det er deres ansvar at du får den
skriv til dem med det samme… de svarer altid promte
Det undrer mig meget at de må aflevere til en nabo. For det kunne jo igen være en nabo man lå i mere eller mindre åben krig med, det kan GLS ikke vide… Det virker altså HELT forkert at de bare må aflevere pakker til vildt fremmede mennesker. Jeg kan gå med til at de må aflevere PÅ ADRESSEN… men måske en etageejendom tæller som en adresse hos dem? Jeg ville i al fald flejne hvis de havde afleveret min pakke til en eller anden tilfældig nabo… hvis nu vores nærmeste nabo ikke var hjemme, må de s¨å gå videre til næste hus? Over på den anden side af vejen? (hvor dem der bor lige overfor i al fald ville hapse sådan en pakke med glæde og sælge indholdet videre til deres tvivlsomme omgangskreds )
Men ja, så må det vel være Zooplus’ problem. Du har ikke fået din pakke og du kan bevise at den er afleveret til en anden end dig. Da den jo så i mellemtiden er forsvundet må Zooplus slås med GLS om betalingen for en ny portion…
som skrevet i starten har jeg haft kontakt med zooplus i fredags, de ville sende mig en mail når de havde fundet ud af hvad de ville gør ved det, men jeg har stadig ikke hørt fra dem af. Jeg kan hverken snakke tysk eller engelsk, men jeg ser om jeg ikke kan få en til at ringe for mig i morgen, så giver jeg lige besked her inde når jeg høre fra dem af.
Det er jo en jakobsen der har skrevet under, og jeg har ingen naboer der hedder jakobsen, så hvad der præcis er sket vides jo ikke.
[QUOTE=Mille*Manne;1016089]som skrevet i starten har jeg haft kontakt med zooplus i fredags, de ville sende mig en mail når de havde fundet ud af hvad de ville gør ved det, men jeg har stadig ikke hørt fra dem af. Jeg kan hverken snakke tysk eller engelsk, men jeg ser om jeg ikke kan få en til at ringe for mig i morgen, så giver jeg lige besked her inde når jeg høre fra dem af.
Det er jo en jakobsen der har skrevet under, og jeg har ingen naboer der hedder jakobsen, så hvad der præcis er sket vides jo ikke.[/QUOTE]
ellers er du velkommen til at sende mig en PB i morgen - så skal jeg gerne ringe og snakke med dem for dig
battlestar, det var rigtig sødt af dig!
Dejligt med hjælpsomme mennesker som dig, det kan godt være jeg gerne vil benytte mig at dit tilbud, jeg skriver i morgen hvis jeg ikke får fundet en der kan ringe for mig
du er velkommen
[QUOTE=Blitz;1016041]Nu har jeg været inde og læse i de betingelser gls har liggende som pdf på deres hjemmeside. Under 2.7 står der er at pakken må leveres hos naboen hvis modtager ikke er hjemme :S
Det er godt nok ikke særligt betryggende
I det her tilfælde må det dog være ligegyldigt, da der jo netop ikke findes en nabo, der hedder Jacobsen. Og jeg er sikker på, at Regitze nok skal få sat skik på både Zooplus og GLS :cool2:
Jeg er hvertfald glad for regitze er så hjælpsom så nu håber jeg zooplus har fundet ud af noget i morgen, i morgen er det også en uge siden jeg havde kontakt til dem.
[QUOTE=Blitz;1016041]Nu har jeg været inde og læse i de betingelser gls har liggende som pdf på deres hjemmeside. Under 2.7 står der er at pakken må leveres hos naboen hvis modtager ikke er hjemme :S
Det er godt nok ikke betryggende
Jeg har selv været ude for, at GLS har afleveret min pakke i parkeringskælderen på arbejde (hvor vi ikke har officielt vareindlevering) og fået en tilfældig forbipasserende til at kvittere - og en enkelt gang var min pakke en tur omkring nabobygningen (så er begrebet “nabo” strukket til det yderste) og retur til Taastrup med efterfølgende retur til Kolding - og så tilbage igen De har også haft afleveret min pakke til min “næsten-nabo” (jeg bor i rækkehus) uden på nogen måde at orientere mig om, hvor pakken lå. Nu er min “næsten-nabo” et meget ærligt menneske uden kat, men det ved GLS jo ikke
Generelt (og det er trods alt mange leveringer, vi taler om) går alt dog 100% efter planen.
ok - jeg har snakket med zooplus tysklands engelsk-talende kundeservice hvor “Mary” nu har både ringet og mailet til GLS for at finde ud af hvad det reelt er de har lavet… og de lovede at ringe tilbage til mig senere idag
jeg skal nok give en update, for i betragtning af hvor mange af os det vedrører - så er proceduren rigtig rar at have styr på i tilfælde af næste gang GLS laver sådan en bommert