GLS - suk

Jeg mener ikke man kan give lov til det når man bor i en opgang. Det mener jeg helt sikkert står på deres hjemmeside.

det kan du sagtens :slight_smile: jeg har haft det i 4 år

og da der kom dørtelefon på, så fik de nøgle til opgangen

Ja Regitze, men hvis chaufføren slet ikke kommer op til min dør, så ser han jo hverken stregkode eller fuldmagt :muhaha:

Og han har med garanti IKKE været her i går, det er 100% sikkert :thumbdown:

[QUOTE=Eva;1074124]Ja Regitze, men hvis chaufføren slet ikke kommer op til min dør, så ser han jo hverken stregkode eller fuldmagt :muhaha:

Og han har med garanti IKKE været her i går, det er 100% sikkert :thumbdown:[/QUOTE]

hehe - hvis der er stregkode på - så ved chaufføren det og det gør GLS også - og han kan jo ikke sige at han har været der - for så var stregkoden blevet aktiveret…

en ting er hvis han går forkert - men stregkoden er din garanti for AT han kommer - for når der er stregkode har han ingen undskyldning for ikke at levere pakken… for så er du “altid hjemme”

[QUOTE=Battlestar;1074156]hehe - hvis der er stregkode på - så ved chaufføren det og det gør GLS også - og han kan jo ikke sige at han har været der - for så var stregkoden blevet aktiveret…

en ting er hvis han går forkert - men stregkoden er din garanti for AT han kommer - for når der er stregkode har han ingen undskyldning for ikke at levere pakken… for så er du “altid hjemme”[/QUOTE]

Så vil jeg prøve at undersøge muligheden for, at få en stregkode :ok:

Bare han så ikke finder på at sige, at porten var låst - her er nemlig en port, men den er aldrig låst, men det har været brugt som undskyldning, dog ikke af GLS :tihi:

[QUOTE=Eva;1074267]Så vil jeg prøve at undersøge muligheden for, at få en stregkode :ok:

Bare han så ikke finder på at sige, at porten var låst - her er nemlig en port, men den er aldrig låst, men det har været brugt som undskyldning, dog ikke af GLS :tihi:[/QUOTE]

hvis han gør det så er det bare at give GLS nøgle til porten - så er han endnu en gang slået hjem som en ludobrik :slight_smile:

Jamen, den er jo ikke låst - så vi har ingen nøgler til den :høhø:

Men jeg håber, at varerne kommer uden problemer i morgen - er desværre ikke hjemme om eftermiddagen, så jeg må klaske en fuldmagt på døren :smiley:

Er der slet ikke andre muligheder end GLS, når man skal have leveret pakker?

HAR fået pakken nu - men chaufføren påstår, at han har været her klokken 7, hvor der ikke var nogen hjemme :?

Dejligt at nogle chaufføren tager deres job alvorligt og giver en god service - det har ham her bestemt ikke gjort. :thumbdown:

[QUOTE=Eva;1074631]Er der slet ikke andre muligheder end GLS, når man skal have leveret pakker?

HAR fået pakken nu - men chaufføren påstår, at han har været her klokken 7, hvor der ikke var nogen hjemme :?

Dejligt at nogle chaufføren tager deres job alvorligt og giver en god service - det har ham her bestemt ikke gjort. :thumbdown:[/QUOTE]

Du er da uheldig med din GLS mand…vores er altid præcis og leverer god service.

Jamen, jeg har da også oplevet, at pakkerne er blevet leveret uden problemer - men som sagt har det især denne gang været en kedelig oplevelse. :frowning:

Men jeg kan jo altid håbe på, at det er en anden chauffør næste gang - de bliver hurtigt skiftet ud, synes jeg, eller også kører de bare forskellige ruter.

Jeg snakkede med dem engang og fik at vide at forskellen er, om opgangen er aflåst. Hvis opgangen er aflåst og man ikke selv er hjemme, så skal de have navnet på en navngiven nabo, de må ringe på hos og som kvitterer for varerne. Ellers må de ikke ringe på hos andre, det er at stemme dørklokker, og det må man ikke efter lovgivningen. I princippet kan man selvfølgelig sætte en seddel på døren til opgangen, og så kan de efterlade varerne på gaden. Men, den løsning er der nok ikke noget ret mange der er interesseret i :smiley:
Så vidt reglerne. At det så er meget forskelligt hvordan deres chauffører tolker dem - det er så noget andet :wink: Jeg har både prøvet det Eva beskriver (en ferieafløser. åbenbart…) men også at komme hjem til varer der stod foran hoveddøren - inde i den aflåste opgang og uden noget at scanne eller nogen til at kvittere… overhovedet…

Har du fået dine ting Eva?

Ja, langt om længe kom de Annie - så nu kan kattene få mad igen :smiley:

Det var godt :smiley: