GLS - suk

Så er den gal igen - i følge deres hjemmeside har de været her to gange, hvor der ikke har været nogen hjemme.:frowning:

Jeg VAR hjemme på de tidspunkter, de har skrevet - så de har altså IKKE været oppe og ringe på, som de ellers skriver. :argh:

Jeg må ringe til dem i morgen - det hjælper bare ikke så meget, for chaufføren vil selvfølgelig hævde, at han har været her og ringe på TO gange :thumbdown:

Hvad pokker gør man?

få en fuldmagt så de afleverer foran din hoveddør :slight_smile: det har jeg

så skal du ikke være hjemme - så skal de blot bære tingene op og sætte dem foran din dør og scanne stregkoden der sidder på døren og så er de leveret - ingen undskyldninger for at man ikke er hjemme

[QUOTE=Battlestar;1073820]få en fuldmagt så de afleverer foran din hoveddør :slight_smile: det har jeg

så skal du ikke være hjemme - så skal de blot bære tingene op og sætte dem foran din dør og scanne stregkoden der sidder på døren og så er de leveret - ingen undskyldninger for at man ikke er hjemme[/QUOTE]

Er det noget, alle kan få?

Jeg spurgte engang hende, jeg fik fat i hos GLS, men hun lod som om det ikke var noget private kunder kunne få :?

Det vil jeg da foreslå den, jeg taler med i morgen, for det andet er da godtnok irriterende. :venter:

[QUOTE=Battlestar;1073820]få en fuldmagt så de afleverer foran din hoveddør :slight_smile: det har jeg

så skal du ikke være hjemme - så skal de blot bære tingene op og sætte dem foran din dør og scanne stregkoden der sidder på døren og så er de leveret - ingen undskyldninger for at man ikke er hjemme[/QUOTE]
Jeg har også “stregkode” så de bare scanner og stiller varerne - og det kører helt uproblematisk hver gang.

Det må jeg så også kunne få - hende jeg talte med engang var bare ikke særlig imødekommende, synes jeg.

Jeg har også en stregkode. De foreslog det faktisk selv.

[QUOTE=Eva;1073832]Er det noget, alle kan få?

Jeg spurgte engang hende, jeg fik fat i hos GLS, men hun lod som om det ikke var noget private kunder kunne få :?

Det vil jeg da foreslå den, jeg taler med i morgen, for det andet er da godtnok irriterende. :venter:[/QUOTE]

Faktisk behøver du ikke den slags fuldmagt.

Jeg skriver på et stykke papir og taper det på min hoveddør, så tager chaufføren sedlen med:

Fuldmagt til GLS. Kasserne med numrene xxx, xxx, xxx, xxx…må stilles her ved min hoveddør.
Venlig hilsen…og min underskrift.

I dag stod der 4 tunge kasser foran min dør… næsten lige ud til vejen…jeg har aldrig fået stjålet noget, der er sat foran min hoveddør…men hernede ved mit hus, kører også kun 5 biler forbi dagligt, og det er beboere.

Her var det i sin tid chaufføren som spurgte om jeg ikke ville have sådan en stregkode. Jeg fik nogle papirer jeg skulle udfylde og sende ind til GLS…og vupti kom min stregkode med posten.

[QUOTE=Sim-Sim;1073854]Faktisk behøver du ikke den slags fuldmagt.

Jeg skriver på et stykke papir og taper det på min hoveddør, så tager chaufføren sedlen med:

Fuldmagt til GLS. Kasserne med numrene xxx, xxx, xxx, xxx…må stilles her ved min hoveddør.
Venlig hilsen…og min underskrift.

I dag stod der 4 tunge kasser foran min dør… næsten lige ud til vejen…jeg har aldrig fået stjålet noget, der er sat foran min hoveddør…men hernede ved mit hus, kører også kun 5 biler forbi dagligt, og det er beboere.[/QUOTE]

Det plejer jeg også at gøre, men dels vidste jeg ikke, at de kom i dag og dels har de jo slet ikke været oppe ved min dør, så de ville ikke have set en eventuel seddel.

Der står, at de har ringet på - men det kan jeg ikke undgå at høre, så stor er min lejlighed heller ikke.

[QUOTE=Eva;1073908]Det plejer jeg også at gøre, men dels vidste jeg ikke, at de kom i dag og dels har de jo slet ikke været oppe ved min dør, så de ville ikke have set en eventuel seddel.

Der står, at de har ringet på - men det kan jeg ikke undgå at høre, så stor er min lejlighed heller ikke.[/QUOTE]
Når du bestiller via feks Zooplus får du altid et trackingnr på maiilen, så du kan følge hvor langt din pakke er. Jeg ved feks at når min er i Kolding, så kommer den dagen efter.

Jeg glemte at gå ind og kigge i morges - men da jeg har været hjemme på de tidspunkter de nævner, så havde det jo ikke hjulpet, at jeg havde set, at pakken ville blive leveret i dag.

De skriver “dørringning” - ved ikke om de med det mener, at de har ringet på fra gaden.

Vi har slet ikke noget dørkaldeanlæg, så det må være et andet sted, de har forsøgt, hvis de har ringet på fra gaden :tihi:

[QUOTE=Eva;1073914]Jeg glemte at gå ind og kigge i morges - men da jeg har været hjemme på de tidspunkter de nævner, så havde det jo ikke hjulpet, at jeg havde set, at pakken ville blive leveret i dag.

De skriver “dørringning” - ved ikke om de med det mener, at de har ringet på fra gaden.

Vi har slet ikke noget dørkaldeanlæg, så det må være et andet sted, de har forsøgt, hvis de har ringet på fra gaden :tihi:[/QUOTE]

Er det mon det man kalder ringe service ? :høhø:

Præcis det samme her.

[QUOTE=Eva;1073908]Det plejer jeg også at gøre, men dels vidste jeg ikke, at de kom i dag og dels har de jo slet ikke været oppe ved min dør, så de ville ikke have set en eventuel seddel.

Der står, at de har ringet på - men det kan jeg ikke undgå at høre, så stor er min lejlighed heller ikke.[/QUOTE]

Så ville det vel heller ikke hjælpe at du får en stregkode til at sætte på døren…når de ikke engang bevæger sig derop.

Hvor er der stor forskel på GLS fra de forskellige steder. Jeg har lige fået leveret 4 kasser på over 20 kg ( præmier til dyrskuet :slem: ) og der måtte jeg slet ikke hjælpe med kasserne, og de blev båret ind i mit skur og sat hvor jeg godt ville have dem, og der blev ringet om morgenen at han ville komme mellem 12 og 14 så om jeg var hjemme der.

Vores forrige GLS-mand var perfekt…aldrig kludder i noget som helst.

Så fik vi en ny… en GLS-dame, jeg har kun set hende 1 gang fordi jeg er på arbejde, når hun kommer… hun er ligeså perfekt…der er aldrig problemer af nogen art.

Ham der kom sidst var også flink nok - der var ikke noget der.

Men jeg har før været ude for, at de påstod at de havde været her - der havde jeg sat en seddel, at kassen måtte stilles, men intet skete, så der har de garanteret heller ikke været heroppe.

Og en enkelt gang har de afleveret i stuen - der var jeg også hjemme, men han gad altså ikke gå på 1. sal :tihi:

kan de gå ind i din opgang ? uden at du selv skal åbne ?

Ja, det kan de - vi har ikke lås på døren.

Jeg har lige talt med dem på kontoret hos GLS og hun lovede, at pakken ville blive leveret i morgen.

Hun kunne jo ikke give en forklaring på, hvorfor han ikke havde været her og ringe på, men ville skrive med store bogstaver, at pakken skulle leveres på 1. sal, så nu må jeg se.:kryds:
Håber det lykkes, så kattene kan få noget mad igen :tihi:

[QUOTE=Eva;1074056]Ja, det kan de - vi har ikke lås på døren.

Jeg har lige talt med dem på kontoret hos GLS og hun lovede, at pakken ville blive leveret i morgen.

Hun kunne jo ikke give en forklaring på, hvorfor han ikke havde været her og ringe på, men ville skrive med store bogstaver, at pakken skulle leveres på 1. sal, så nu må jeg se.:kryds:
Håber det lykkes, så kattene kan få noget mad igen :tihi:[/QUOTE]

så er det bare at få en stregkode til din dør - så er problemet løst (fuldmagt og stregkode er i dette tilfælde det samme) :slight_smile: