Gls

Nogen der ved, hvor sent GLS leverer?

Sidder her og venter - der står stadig “På vej til levering”, men leverer de virkelig så sent?

Jeg håber det - ellers skal jeg ud og have købt kattemad :S

Jeg har fået leveret så sent som kl 18. Men aner ikke om det er kotume :slight_smile:

Jeg får både meget tidlige og meget sene leveringer med dem.

Har prøvet ligeså sent som til kl. 20 og tidligt som kl. 7

[QUOTE=ThildeL;1002343]Jeg får både meget tidlige og meget sene leveringer med dem.

Har prøvet ligeså sent som til kl. 20 og tidligt som kl. 7[/QUOTE]

Så er der håb endnu :kryds:

Jeg har lige afhentet en pakke hos GLS fra min søster - der kørte flere biler ud derfra :slight_smile:

Så kan de være på vej - har desværre været ude for, at de har sagt “ingen hjemme” og så kørt med pakken igen :frowning:

Min søster havde fået besked fra leverandøren, at de ville ringe en halv time før de var der - det gjorde de selvfølgelig ikke. Havde jeg så ikke hentet ville pakken være kommet efter jul, surt med en julegave.

Godt du var der :ok:

Jeg har bestilt en masse foder - men kommer det ikke, så må jeg jo købe noget i forretningerne. :tihi:

Tror ikke kattene kan klare sig med den smule, der er i huset til efter jul :uha:

Nu står der “Pakken indleveret til genlevering”, så den kommer altså ikke før efter jul :dokdok:

De har ikke været her og der er heller ikke lagt nogen seddel i min brevkasse - jeg er færdig med at handle hos ZooPlus, så længe de benytter sig af det skodfirma. :doh:

Den kæmpepakke jeg lige har fået fra zooplus kom altså med postDK. Mener jeg selv valgte om det skulle være dem eller GLS?

Jeg mener ikke selv, at man kan vælge :?

Men jeg har set, at Maxi Zoo har fået en netbutik og der kan man vælge Post Danmark. :smiley:

Så den vil jeg nok benytte mig af fremover.

Ikke fordi jeg har været utilfreds med varerne fra Zoo Plus, men der har været lidt for mange fejl med GLS til at jeg gider det mere :thumbdown:

Sidst jeg bestilte kunne man vælge mellem GLS og DPD. Jeg prøvede så DPD, men ville ønske jeg havde holdt mig til GLS selvom jeg ellers ikke er specielt begejstret for dem heller… DPD var dog værre.

Men ikke værre end Post DK som 9 ud af 10 gange ikke engang gider ringe på uanset at vi ER hjemme… næh det er da meget sjovere at stå i kø ½ time på posthuset dagen efter :frowning:

Jeg er lige ved at foretrække den type der bruger GLS Pakkeshop. Så VED man da at man selv skal hente det, og hvor…

Post dk afholder jeg mig fra, men jeg er også så heldig at få leveret med gls til firmaet

har nu osse haft mit hyr med gls, men det er da heldigvis slut nu, da vi får det stillet foran døren hvis vi ikke er hjemme og ellers bor vi så tøt på centrallageret at vi selv henter varene der

Vi får tit varer med GLS, og udover de buler mv der er på varer fra Zooplus, så er vi meget glade for dem. Jeg hænger enten en fuldmagt ud til dem, så de kan stille varerne i brændeskuret, eller sætter leveringsadressen til den lokale GLS shop. Jeg spurgte pænt først - shoppen er vores lokale købmand - om vi kunne få lov at bruge den som leveringsadresse, og det kunne vi da sagtens :slight_smile:

Men enten engangsfuldmagt eller en tilmelding til deres faste system med fuldmagt er absolut godt. Har man ikke selv mulighed for at få sat pakkerne lidt uden for synsfelt, så kender man måske nogen der har og kan så skrive en anden leveringsadresse på ordrerne.

Jeg får kattesand fra “Husse” og de har også kattemad, både vådt og tørt og der er ingen problemer med leveringen, så dem vil jeg holde mig til fremover. :smiley:

Og så må kattene altså også finde sig i at få foder indkøbt i dagligvare forretninger - jeg gider ikke længere være til grin for GLS. :frowning:

Men så længe folk holder ved dem og finder sig i deres slendrian, så bliver det nok ikke bedre :venter:

Jeg har aldrig oplevet store problemer med GLS. Ofte er problemet Zooplus og deres måde at pakke på - men det er blevet 100 gange bedre det sidste halve års tid, syntes jeg. Så jeg er en tilfreds kunde :slight_smile:

Jeg har altså heller aldrig problemer med GLS, så måske
det hænger sammen med chaufførerne de forskellige steder…

Vi har en scanne kode, så GLS manden scanner bare koden som bevis på at han har været der og stiller så det han har med i garagen. Det fungerer helt perfekt, jeg bliver aldrig vækket fordi der kommer pakker med GLS :slight_smile:
VH
Susanne

Jeg har efterhånden også bestilt min del fra Zooplus, og ikke én gang har der været skader på varer eller problemer med levering :)(GLS) Er jeg ikke hjemme hænger jeg bare en seddel med pakkenummer og underskrift, så styrer de resten med hård hånd :slight_smile:

Så også 100% tilfreds kunde her :slight_smile: