Go´ dreng :)

X-It On Main Street, vores ene bimsehan tilbringer dagtimerne i sin løbegård. I godt vejr tilbringer han rigtigt meget tid oppe på taget af sit hus! Men han er en go´ dreng, for han kunne ikke drømme om at prøve at komme ud - der er kun et lille spring over på garagetaget, men han har endnu aldrig været der (let at checke om vinteren, hehe!) Før hans tid havde hans far løbegården, og han fik jævnligt besøg af X-It´s mor, Memphis Belle. Hun sad også tit og kiggede ud men kunne ikke drømme om at prøve at komme på den anden side af hegnet, hvad skulle man dog det for… Havde det nu været europeerne, såååååå havde vi ikke været helt så rolige ved tanken, men med X-It og farmand Access Denied har det aldrig været et problem, og det er til stor fornøjelse at kunne ligge og kigge ud eller ligge og boble i solen :slight_smile: Det øverste billede er taget fra husets første sal, det i midten da Claus var ude for at hente ham - han hopper bare ned på græsset i ét spring - og det sidste er fra Brædstrup i januar iår.
VH
Susanne

Lækker lækker fyr!!!
Der er lidt karlson på taget over ham :smiley:

Imponerende :smiley: Det var aldrig gået her i huset.

Han er godt nok en lækker fyr på det sidste billede :hjerte::hjerte:

Han er bare en rigtig god og lækker dreng :hjerte:

Men ja, dine europeer var daffet af for længst :tihi:

Hvor er han dog urimeligt artig - og flot også. :smiley:

Håhhhrr… Jeg tror at selv Brian var smuttet der!!! :uha: Utroligt, at I har kunne holde hele to fertile hanner inde, når springet er så kort…

Og smuk kat f’resten :slight_smile:

Hvor er han sød…og utroligt, at han bliver hjemme, men Bimser er gode katte :slight_smile:

Man må sige, at Bimser godt nok er nogle rolige katte når de sådan - og så endda som fertile - kan gå på den måde uden at smutte ud.
Den gik godt nok ikke herhjemme.
Jeg skal huske at anbefale Bimser sammen med Britter når folk ikke gider eller kan indhegne til abyer og somalier :tihi:

[QUOTE=Teresa Guldager;917294]Man må sige, at Bimser godt nok er nogle rolige katte når de sådan - og så endda som fertile - kan gå på den måde uden at smutte ud.
Den gik godt nok ikke herhjemme.
Jeg skal huske at anbefale Bimser sammen med Britter når folk ikke gider eller kan indhegne til abyer og somalier :tihi:[/QUOTE]
Tror nu at Susanne har et par meget velopdragne bimsedrenge…jeg har et par tøser der absolut tror de er verdensmestre i at klatre.

Ja, de fleste bliver som regel pænt overraskede over at den virkelig går - men der har været løbegård der i over 15 år, og der er aldrig en eneste han, der har fundet på at forsvinde over hegnet :slight_smile: Den første der gik der var godt nok aldrig på taget af huset, men kravlede heller aldrig i hegnet. Vi har ikke engang krave på foroven så de ikke kan kravle over ind i haven til de andre, for bimsehanner er som regel for tunge (eller for dovne?) til at kravle. De er voldsomt territoriale - deres område er deres, og der er som regel en “sikkerhedsafstand” på en meterspenge til hegnet, som de korthårede og “forkertfarvede” skal sørge for at overholde - ellers bliver der råbt højt. Men de er normalt mere end tilfredse med sit område, så længe det er helt deres eget, så der bliver de gladeligt. Nej, den var aldrig gået med korthårsracer, det er vi helt på det rene med :slight_smile:
VH
Susanne

Sikke en smuk og artig bamse! Jeg tror ikke min Bimse ville kunne dy sig :stuck_out_tongue:

Jeg kan forstå, at Access Denied ikke har fået adgang, men X-It burde vel have det i - om ikke generne, så navnet :høhø:

Åh ja, dem har jeg også haft et par stykker af - men aldrig de fertile hanner, og her har da boet en del gennem årene :slight_smile: Men pigerne vejer jo heller ikke helt så meget, plus de er vel også det mere intelligente…?
VH
Susanne

Wow… Det der ville mine nerver slet ikke kunne holde til… L
Men det ser jo ud til at det går ganske fint og at han hverken falder ned og slår sig, eller forsvinder ud i det blå :smiley:

[QUOTE=Teresa Guldager;917294]
Jeg skal huske at anbefale Bimser sammen med Britter når folk ikke gider eller kan indhegne til abyer og somalier :tihi:[/QUOTE]
Det ville du nok have blandet succes med.
Yngstemissen herhjemme hopper, til min store misfornøjelse, meget rundt ovenpå mine 180cm høje reoler, der står halvanden meter fra hinanden. Og for at komme op på reolerne skal hun op på køleskabet, der er lige så højt og som står en pæn afstand fra den hylde ved vindueskarmen, som hun sætter af fra…
Det giver mig dårlige nerver. :tihi:

I hvert fald … Da jeg ikke bryder mig om strøm regner jeg med at have “loft” på den indhegnede del af haven, når den tid kommer … Mit værste mareridt er en kat der på en eller anden måde, kommer “ud”. :S

Det er nok risikabelt at vejlede ud fra Susannes hankat, i al fald. :slight_smile:

Jeg istemmer de andre, det er en meget, meget artig kat!
Så artige er mine ikke …

Jeg kan huske at have set billedet før og tænkt, at han ser meget anderledes ud end specielt min ældste birma.
Jeg er ikke specielt inde i “udviklingen” indenfor de forskellige racer, men … Er der meget perser i ham? :gruble:

[QUOTE=MissPil;917404]
Jeg kan huske at have set billedet før og tænkt, at han ser meget anderledes ud end specielt min ældste birma.
Jeg er ikke specielt inde i “udviklingen” indenfor de forskellige racer, men … Er der meget perser i ham? :gruble:[/QUOTE]

Jep :slight_smile:
Pawpeds er god i sådan nogle tilfælde :slight_smile:

Der er noget han godt må lære Amiko, får snart grønne små prikker over den tøs, hun høre hjemme i et cirkus, med alle de tricks hun har fundet for at komme ud af løbegården, og har måtte indse at hvis hun skal være “udekat” er det i en helt indhegnet have, så næste projekt er at der skal tag på hele haven… :confused: Så nu må hun være i haven med sele på, hvilket IKKE passer damen! - Kan hun komme i lydigheds træning/ BLIV i haven træning hos jer :wink: