Go' nu nat

Mine abyer er vist så småt begyndt at vænne sig til, at de ikke altid får lov at være i
soveværelset om natten. De er alt for urolige, og jeg har brug for min nattesøvn,
ellers tilter jeg. Magic kan dog godt gå an. Han ligger bare stille og sover i et hjørne
af værelset eller i fodenden.

I går lå Asani og sov på sengen, da jeg skulle i seng, men mens jeg var på
badeværelset, var han smuttet ind i stuen og lå nu sammen med Abasi i PetFun-
træet. Side om side lå de med de små fusser på kanten af sengen og kiggede på
mig og lignede små engle, der ventede på deres godnatkys :engel::engel:

Og det fik de selvfølgelig - endda flere af dem :kys:

Jeg lukkede døren til stuen og lod dem sove der, mens Magic gik med i
soveværelset. Han lagde sig da også med det samme i sit hjørne og lagde sig til at
sove. Men kort efter jeg havde slukket lyset, begyndte han at sige noget. Han lød
egentlig ikke utilfreds, men sagde, som han gør, når han er optaget af noget
spændende.

Brurrrrrr, brurrrrr, brurrrrr…

Jeg var nødt til at tænde lyset og se, hvad han havde gang i. Han sad oven på
vasketøjskurven og forsøgte at flå låget op. Alle kattene elsker den vasketøjskurv.
Det er sådan en, der er lavet af pap og stof, så den er blevet en anelse ramponeret.
Så det var okay, at Magic sled i den.

Lyset blev slukket igen, og jeg var så småt ved at falde i søvn, da jeg hørte ham
igen. Denne gang lød han lidt anderledes, og jeg troede, han ville ud. Lyset måtte
tændes igen, men jeg kunne ikke finde ham. Han sad ikke ved døren, han var ikke i
sit hjørne. Jeg var på vej til at kigge under sengen, men fandt så på at løfte låget på
vasketøjskurven. Og så sad han dernede på bunden af den - den var helt tom på
grund af storvask tidligere - og kunne ikke komme ud. Han havde fået låget klemt til
side, så han kunne kravle derned, men nu var låget på igen, og så måtte lillemis
altså kalde på hjælp.

Men ud ville han selvfølgelig ikke :dokdok:

Jeg endte med at lægge kurven ned på siden, så han kunne sove i den, hvis han
havde lyst, eller komme ud, når han havde lyst.

Så måske jeg for fremtiden skal overveje, om Magic også skal blive i stuen om
natten. Selv om han sov pænt i fodenden, som han plejer, da jeg vågnede tidligt i
morges.

[QUOTE=galath;808590][…] Så måske jeg for fremtiden skal overveje, om Magic også skal blive i stuen om
natten. Selv om han sov pænt i fodenden, som han plejer, da jeg vågnede tidligt i
morges.[/QUOTE]

Nej, det privilegium skal han da have. Han har sikkert bare skulle undersøge, om det nu også var rigtigt, at de to Aby-drenge ikke var der… :smiley:

Hvor er han dog sød :wehuu:

Nuuiiiii, Magic drengen ser da bare efter monstre for dig… Så du kan sove trygt og ROLIGT, fordi han passer på dig:tihi::tihi::inlove: