God dyrlæge i Uhe (give/billund/grinsted evt vejle)

Jeg flytter snart til Uhe. nogle dyrlæger der kan anbefales eller frarådes. Frarådet må gerne være på pm hvis i ikke vil skrive det på åben forum.

Jeg bruger Christian Halbo/Grindsted Dyrlæge til mine katte. Jeg føler, at han er meget kompetent og reel.
Du skal endelig sige til hvis du gerne vil i kontakt med nogle ilder-ejere også. Ilderne har nemlig også bosat sig i Billund.

Velkommen til området!

Jeg kan varmt anbefale Givskud dyreklinik:)

Venligst
Dorthe

Jeg bruger dyrlæge Pedersen, Vejle - dvs. ikke ham selv, mens hans dyrlæge som han har ansat.

En af de mest informerende dyrlæge jeg til dato har haft - og jeg og mine katte får en vidunderlig behandling deroppe…og så er priserne til at betale sig fra, som opdrætter - og jeg kan få hjemmebesøg og det hele betyder meget for mig

PS har ikke den mest fancy klinik, men det behøver jeg heller ikke betale for, for mig er dyrlægeekspertisen det vigtigste - OG jeg har aldrig prøvet endnu ikke at kunne få en dyrlæge i tlf få sekunder efter jeg ringer om noget vigtigt - - det har jeg aldrig fået nogle steder før, lige bort set fra Dyrelægehuset i Vejen før 2002…desværre er det idag et dyrehospital i Vejen og jeg kommer der stort set aldrig mere pga priserne og mangel på service.

PS flere af mine killinger kommer på Egtved dyrelægehus og de er meget glade for dem derude også - jeg kender dem ikke personlig

Hilsen Heidi