Er der nogen, der kender en god katte dyrlæge ved Ringkøbing fjord tæt på Varde?
Christian Mogensen Varde Dyrehospital er en rigtig god dyrlæge.
Han er venlig, lyttende og god til dyrene
[QUOTE=kamikaze;643187]Christian Mogensen Varde Dyrehospital er en rigtig god dyrlæge.
Han er venlig, lyttende og god til dyrene[/QUOTE]
Tak, ved du om de andre dyrlæger på Varde Dyrehospital er ligeså gode?
Jeg har KUN brugt Christian. Han har scannet mine dyr i omkring 6-7 år for Hypotrofisk kardiomyopathy.
Jeg kan umiddelbart kun huske 1 anden mandlig dyrlæge den gang. Hans navn har jeg glemt.
Kig ind på deres hjemmeside.
Klinikken er også fin og flot og de har udstyret iorden.
Kan huske…forøvrigt, de også havde en (tror jeg nok kvindelig) dyrlæge der kunne lyse hundeøjne, for en af gangene jeg var der, skulle hun bruge rummet hvor vi scannede. Jeg havde mange mis med, så tiden løb fra os…men vi kom hjem med fine resultater, så det var al tiden værd.
[QUOTE=kamikaze;643212]Jeg har KUN brugt Christian. Han har scannet mine dyr i omkring 6-7 år for Hypotrofisk kardiomyopathy.
Jeg kan umiddelbart kun huske 1 anden mandlig dyrlæge den gang. Hans navn har jeg glemt.
Kig ind på deres hjemmeside.
Klinikken er også fin og flot og de har udstyret iorden.
Kan huske…forøvrigt, de også havde en (tror jeg nok kvindelig) dyrlæge der kunne lyse hundeøjne, for en af gangene jeg var der, skulle hun bruge rummet hvor vi scannede. Jeg havde mange mis med, så tiden løb fra os…men vi kom hjem med fine resultater, så det var al tiden værd.
[QUOTE]
Ud fra hjemmesiden, ser det meget godt ud, men det er nu altid rart at høre andres erfaringer
Den anden dyrlæge hed John …efternavnet har jeg glemt…men det kan du sikkert selv hitte ud af.
Måske han ikke længere er der, husker ham som en person sidst i 50-erne. Jeg har ikke fået scannet mis hos Christian i…bum bum bum,…5 år. Ikke at der er noget somm helst at sætte fingre på, men jeg valgte blot at få det gjort efterfølgende på KVL…det var sådan tingene udviklede sig
Ellers ville jeg jo heller ikke…her offentligt anbefale dem.