God kattedyrlæge i Kbh?

Jeg tror jeg skal en tur til dyrlægen med plejebarnet, så jeg vil høre om hvilken katte-dyrlæge I kan anbefale i Københavnsområdet?

Han har haft dårlig mave i 5 dage og været på skånekost i 4, men det spiser han helst ikke…

Skovlunde Dyreklinik v/Stig Feldballe kan jeg klart anbefale.

Helt enig
God bedring med missen, håber han snart kommer ovenpå igen
Mvh
Yvonne

Jeg kan anbefale Centrum Dyreklinik i Istedgade :ok:

Enig. Du kan gå fra Skovlunde st. Når du går ned fra stationen, så har du DSB-kiosken til højre og udgang til Annavej til venstre. Gå ud til Annavej og til venstre. Kort før du når Johannevej, er der en gangsti ud til Skovlunde Byvej. Drej til højre ad Skovlunde Byvej, så er du der.

Sallingvej Dyreklinik - enten Louise eller Maja :ok:

Jeg er med på anbefalingen af Skovlunde - ubetinget Danmarks bedste kattedyrlæger :ok:

Helt klart Skovlunde Dyreklinik - professionelle, dygtige og omsorgsfulde overfor både dyr og ejer - og så er det et sted der er rart at komme

Præcis! Ligner man et stort spørgsmålstegn forklarer de gerne igen på en anden måde, hvis ikke man har forstået det første gang :slight_smile:

Jeg har også gode erfaringer med Fasanvejens Dyreklinik

Tak for alle jeres anbefalinger. Missen er kvikket lidt op i løbet af dagen, men har kun tisset i bakken siden i går formiddags.

:politi: Alarmen er afblæst, for missen har lagt en hømhøm af en ret pæn størrelse her til aften. Han kastede en hårbolle op i går aftes :brækkesig: efter at jeg havde truet ham med dyrlæge. :muhaha:

Det var vist et sammenfald af de 2 ting og en kat, som mener at han er døden nær, hver gang han fejler det mindste… :panik:

Anbefalingerne af dyrlæger er gemt til fremtidig brug.

Enig. Det er også der vi er endt efter at have været rodløse nogle år efter vores faste og meget skattede dyrlæge lukkede butikken.

Skovlunde dyreklinik eller fasanvejens dyreklinik.

Jagtvejens Dyreklinik www.jagtvejensdyreklinik.dk

Helt klart Skovlunde, den anbefaling er klart den bedste der kan gives når det kommer til dyrlæge i det område :slight_smile:

Jeg siger også Skovlunde dyreklinik, jeg synes at Stig og Frederik begge to er rigtig dygtige.

Det var godt. :thumbup: Tillykke med udbyttet. :tihi:

[QUOTE=velfa;951792]:politi: Alarmen er afblæst, for missen har lagt en hømhøm af en ret pæn størrelse her til aften. Han kastede en hårbolle op i går aftes :brækkesig: efter at jeg havde truet ham med dyrlæge. :muhaha:
[/QUOTE]

den kender jeg fra min Obelix… hvis han har en hårbolle - så virker han til at være døden nær i 3 dage… han bliver SÅ syg… jeg har lært ikke at panikke - men jeg kan huske første gang… :panik:

Jagtvejens dyreklinik, Fasanvejens Dyreklinik, Sallingvejens dyreklinik og Brønshøj Dyreklinik er alle lette at komme frem til med offentlig transport hjemme fra dig :slight_smile:

Jeg bruger selv Jagtvejen til dagligt… og har et par gange været akut afsted til Sallingvejen - meget professionelt og imødekommende, trods at jeg altså ikke er fast kunde… sidst har jeg brugt Brønshøj til tandbehandling af to katte - meget, meget tilfreds med både operation og hele forløbet/opfølgningen.
Fasanvejen har jeg aldrig selv været kunde hos, men kender flere som bruger stedet og som er meget glade for det…