Da jeg har en lille, fiks Samsung-mobil (klap-telefon) liggende i defekt stand, efterlyser jeg viden om dygtige mobilreparatører?
Samt gerne nogle erfaringer med, om det kan betale sig at reparere?
Sagen er den, at den lille Samsung på et tilbud til 500kr kun holdt ½ års tid. Ja, jeg ved godt, at jeg skulle have reklameret dengang, men jeg havde jagtet en del rundt for at finde en butik, der havde den model på tilbud, og dels lå den ikke lige om hjørnet. Dels var ejer/personale ikke lige servicemindede, og flere af de ting, jeg ville forvente som alm. dansk service, blev pure afvist.
Så nu har den ligget i skuffen i et par år. Det var vist skærmen, der røg. Meget pludseligt.
Er det tænkeligt, at den kan repareres, uden at det koster en formue?
Og hvor (i Kbh)?
jeg ka ikke hjælpe med en reparatør i det københavnske, men du ka se om der overhovedet findes dele til din tlf og hvad de koster på
hvis det eks er din skærm der er røget ku det jo tænkes der måske var en i din vennekreds der bare havde lidt styr på elektronik og så ku skifte den defekte del for dig.
Det kan ikke betale sig at reparere, så meget er helt sikkert, og det er nok tvivlsomt, at der findes dele til en ca 2 år gammel “mobilos”.
Hvis du gerne vil ha’ sådan en telefon, så find en magen til i den blå avis, gul & gratis o.s.v…hvis altså de modeller der var på markedet ikke allerede er kylet over højre skulder p.g.a. alderdom.