God påske eller? (advarsel - der fodres med kyllinger her)

Et par skud fra dagens råfodring - i dag med daggamle kyllinger. Nogle har spurgt hvor meget det sviner - de kan måske få et indtryk herunder.

Jeg synes ikke mine sviner meget, men jeg ved at PiaHs gør:-)

Jeg lukker simpelthen kattelemmen. Så er den ged barberet:)

Til de der ikke ved det: Kyllingerne ER døde FØR kattene får dem:-)

Og til de, der tænker jamen hvor er den smukke Tip kat med de fine hvide bløde poter?

Svar: Jamen når man er en Tip, opkaldt efter selveste Robbie Williams, så spiser man da bestemt ikke råt! I stedet sidder man sådan her imens og tænker “Hun påstår, at hun kan læse katte, men hvorfor i alverden får jeg så ikke dåsemad i den skål? nu!”

:tihi:

Hehe, gode billeder! Sjovt at Eddie spiser kyller egentlig, jeg havde ikke forestillet mig, at hans slags var meget for den slags :?

Her bliver kattelemmen også lukket, kyller hører kun til i haven! At Ochta så insisterer på, at de solsorte hun fanger om natten skal slæbes med ind under sofabordet og dræbes, det er en helt anden sag.

Velbekomme siger jeg bare :S

P.S Jeg mødte Taras søster idag -høhø

Eddie eren ren LØVE - han knurrer og før klappede han endda Hendes Kongelige Dræberinde Tara en på lampen fordi hun ville snuse til hans kylle:-)

Tip hilser dig som en ven:tihi:

Ork jo - Eddie har det i blodet :wink:

Alle Orientalere (ja, lige minus Eddies far) guffer også gladeligt kyller herhjemme :ok:

Og ja Helle, ja sagde jo at han ikke er til at spøge med når han får kyller…! (Stakkels Tara)

/Mette

Stakkels Tara kan bare spise en af de tre andre kyller, der lå i gården - men nej hun SKAL stjæle:-)

Du kan tro han fik “det-taler-vi-om-senere-når-Helle-sover-eller-er-gået” blikket:-)

Ja her bliver der ikke fpdret med flere kyller før de har fået en kattegård.
Da jeg gav dem kyller inde skulle køkkenet have en hovedrengøring :doh:

Blomme fjernes nemt fra et gulvtæppe ved først at tørre den med f.eks. en føntørrer.
Derefter er den nem at kradse af og støvsuge/feje op. En evt. plet fjernes med koldt vand. -høhø

[quote=Mega;181331]Blomme fjernes nemt fra et gulvtæppe ved først at tørre den med f.eks. en føntørrer.
Derefter er den nem at kradse af og støvsuge/feje op. En evt. plet fjernes med koldt vand. -høhø[/quote]

Jeg har ingen gulvtæpper.
Det var skabe og skuffer der skulle vaskes ned for blod.

Ja haha Pias katte gik altså AMOK:-)

hahaha sikke et par dræber misser:tihi: