God rejse Mikki

Husets dronning, vores skønne, dejlige, og fantastiske kloge Mikki kom i går torsdag den 30.9.2021 afsted på sin sidste rejse :sleepy::heart::sleepy:.

I 17 år har vi haft den fornøjelse at være hendes “far” og “mor”, tjenere og oppassere. Vi har haft så mange gode oplevelser, grin og kærlige stunder med hende. Tillige med skældud og sågar deciderede møgfald, når tingene ikke gik som hun ville det.
Jo hun var en tante skrap af format :pouting_cat:. Og udspekuleret :smiling_face_with_three_hearts:.

Da hun som halvstor killing blev irettesat, gik hun majestætisk ud i den tilstødende entré, satte sig og kaldte vredt og meget højlydt. Da vi kom derud, sad hun med løftet pote og truede med at kradse i tapetet :smirk_cat:, når vi var så tarvelige.
Hun holdt os beskæftigede både nat og dag i killingetiden, så vi måtte skiftes til at sove 4 timer ad gangen😴.

Da vi lige var flyttet i hus, tog hendes “far” hende med op på 1. sal på badeværelset, hvor han lukkede et skråvindue op, så hun kunne kigge ud og ned i gården. Pludselig og uden varsel sprang hun fra ham, hoppede ud af vinduet, kurrede ned af taget og landede på alle fire nede i gården.
Han styrtede ned ad trappen og ud og hentede hende. Der var ikke sket hende spor, men jeg har aldrig set så tyk en hale, større i omfang end vores flaskerenser.
Da hun blev sat ned på gulvet, strøg hun omgående op på badeværelset, hvor hun kaldte, for at få en tur til😂,

Hun snuppede sin “fars” plads i sofaen, efter at have kaldt ham til vinduet for at lukke hende ud i kattegården, og så stod han der og kløede sìg i nakken bagefter :thinking:.
Hun gav ham et gevaldigt møjfald, fordi han havde fået det til at regne på hende, da de var ude at gå :rofl: :heart:.
Da vi siden fik andre katte i huset, var det hende der satte dagsordenen. Hvis nogen af dem gjorde noget, der ikke passede hende, fik de omgående et par flade. Der herskede stor respekt om hende, fra de andre misser.

Men hun var også en sød, dejlig og kærlig lille mis, som vi elskede højt :heart::heart::heart::heart::heart:.

16 Synes om

God rejse Mikki :lys:
:troste:

1 Synes om

:lys: God rejse Mikki

:kram: til dine menneske forældre

1 Synes om

:lys:
Farvel, Mikki. Du var en af de helt store personligheder.
:kram:

1 Synes om

God rejse Mikki :lys:

1 Synes om

God rejse Mikki :lys:

Det gør mig ondt :heart:

1 Synes om

:sorger: skønne Mikki

:lys:

1 Synes om

:lys: til Mikki

1 Synes om

:lys: :blomst: :kram:

1 Synes om

Jeg tror aldrig at jeg har prøvet at sidde og klukke, når jeg har læst en afskedshilsen, men hvor HAR Mikki været en fantastisk personlighed. Det gør mig ondt at I måtte sige farvel til hende, men hvor var det godt for hende at hun fik 17 år hos et forstående, katteelskende hjem som jeres :hjerte:

:lys:

4 Synes om

Hvil i fred Mikki :lys:

1 Synes om

God rejse Mikki :lys:

1 Synes om

:lys: :kram:

1 Synes om

image

1 Synes om

:lys:

1 Synes om

:lys:

1 Synes om

:lys:

1 Synes om

:lys:

1 Synes om

:lys:
:kram:

1 Synes om

God rejse Mikki :lys:

1 Synes om