God rejse min elskede lille skat

:kram:

:lys:

Det gør mig ondt, det er så hårdt at miste :lys:

:kram:

:lys:

:kram:

:hjerte: Sov godt smukke Kheops :hjerte:

hvor gør det mig ondt, ved hvor meget du gør for dine katte og hvad du har gjort for kheops, du har gjort alt hvad der har været muligt, desværre var det bare ikke nok.
god rejse til regnbuebroen.
og kære gitze, du skal have et rigtig godt bamsetrøstekram

:kram:

        :lys:

Man skal have elsket, for at kunne savne. Og jeg kan høre, at du har elsket lille Kheops RIGTIG højt :hjerte:
Her er et af mine yndlings citater! Sender lige et par knus med det :kram:

"If there ever comes a day when we can’t be together, keep me in your heart I’ll stay there forever :hjerte:"

  • Winnie the Pooh

:kram:

Det er så svært at miste

:lys:

Hvor er han dog dejlig - en rigtig krammemis. Dit tab gør mig utrolig ondt :trøste: Jeg ved nu selv efter have mistet min elskede kat Cleo, hvor ondt det gør, og hvor svært det kan være at komme sig over.

Du har givet Kheops et længere liv, end man har kunne forvente af dig, og selvom 4 år er alt for kort tid, så har du gjort dit bedste for at holde ham ved din side. Og dog alligevel stoppet, da tiden var til det.

Jeg håber, at Kheops sover trygt i den fine grav, du har givet ham under æbletræet. Og måske møder han Cleo ved Regnbuebroen. De ville passe godt sammen.

/Thomas

[QUOTE=cleo_thomas;1193574]Hvor er han dog dejlig - en rigtig krammemis. Dit tab gør mig utrolig ondt :trøste: Jeg ved nu selv efter have mistet min elskede kat Cleo, hvor ondt det gør, og hvor svært det kan være at komme sig over.

Du har givet Kheops et længere liv, end man har kunne forvente af dig, og selvom 4 år er alt for kort tid, så har du gjort dit bedste for at holde ham ved din side. Og dog alligevel stoppet, da tiden var til det.

Jeg håber, at Kheops sover trygt i den fine grav, du har givet ham under æbletræet. Og måske møder han Cleo ved Regnbuebroen. De ville passe godt sammen.

/Thomas[/QUOTE]

:kram:

jeg er hetl sikker på at du har ret :slight_smile:

alle herinde har oplevet, at når vi er syge eller skidt tilpas… så er vores katte om os. De “trøster”, de “forsvarer”, de hygger om os… på alle tænkelige kattemåder viser de os omsorg… de vil have vi skal have det godt.

Da jeg stod ved Kheops lille grav og prøvede at huske alle de gange han var der for mig - der lovede jeg mig selv at jeg ville gøre det han altid gjorde for mig når jeg var trist… jeg lovede mig selv at gøre mig glad igen.

Når tiden er inde kommer der en lille ny pige ind i flokken… Hatshepsut :slight_smile: det betyder “den øverste af adelige kvinder”… og hun vil i daglig tale blive kaldt… “Happy” :slight_smile:

Det bliver ikke lige nu, for jeg tænder stadig lys for lille Kheops i den lille lanterne der står på hans grav… men den dag hvor der er færre dage jeg tænder lys end der er dage hvor jeg gør - så ved jeg at det er tid til at være “happy” - og så ankommer “happy” i mit liv :slight_smile:

Det gør stadig så ondt… guderne skal vide jeg græd i dage… sad ved hans grav, tændte lys på lys… og hver gang der bliver slået græs der undskylder jeg for larmen og håber at han ved at jeg tænker på ham og er glad for at han er en del af mit lille paradis :slight_smile:

Tiden er ikke inde til at blive “happy” endnu… men det kommer… for når alt kommer til alt… så gør det kun så absurd ondt på os at miste, fordi vi tillader os selv at elske så meget… og der er en lille mis derude der fortjener al den kærlighed vi har at give den dag vi er parat igen :slight_smile: .

… også selv om vi ved det er på lånt tid :slight_smile:

Åh, “lille” Kheops! :ked:

Han var så skøn en spinde-mis, og så smuk, sygdommen til trods.
Og… :brist::græde: Begyndte bare at tude, lige så snart jeg så overskriften.

:hjerte: :lys:

Er overbevist om at han ville hilse Happy velkommen med glæde. :knuser:

Mange tanker til dig-kramer og et:lys: for din kære kat

Cats og Conni