Go'da'

Da det jo nok er god kotyme at præsenterer sig, gør jeg det hermed. -fin
Jeg hedder Brita og opdrætter Maine Coon-“mus”…som oftest i sort, men af og til falder der også andre farvevarianter af -høhø
I skrivende stund har vi 11 MCO’er [cat01.gif] og 2 hittemisser -kattedans og de to gamle husmisser. -fløde1
Hele menageriet kan ses på
www.kamikaze-coon.dk
Brita -pote
nb…skulle nogle ikke have forstået begrebet hittemis, giver jeg gerne (læs: MEGET gerne) -hæhæ en forklaring…oplysning er jo en god ting IKKE mindst når det gælder dyrevelfærd.

Jamen -velkommen til da [bigloony]

Og sikke nogle smukke missere du har… Og en flot hjemmeside… Kan godt lide starten, den er lidt sjov -hæhæ

Hej Britta -velkommen

Velkommen til os kattegale -lazykitty -bananer

Hej Brita… Velkommen her inde hos os andre kattegale… -kattedans -mis

-velkommen Hej Brita, dejligt at se dig herinde [smilie=hate-smile.gif] er selv ny herinde -høhø så må vi se at få kigget os omkring [bigloony]

HEY SWEET HEART!!

Long time no see…

Kæmpe Krammer!

Hej Brita.
-velkommen hertil.
Håber du falder til, blandt alle os skaldyrshjerner -høhø -sorry Ku´ikke lade være…

Dejligt at se dig herinde -thumbs

Hej Brita -velkommen håber du bliver glad for at være herinde -kattedans

-velkommen Brita. Endnu et medlem fra vores studiekreds i Herning. Har du virkelig ikke et foto af dig selv at sætte på? Ellers tror jeg stadig at CK har et af dig, du kan låne [bigloony]

Jeg HAR faktisk ikke et billede af mig selv, men selvom jeg havde ville jeg rosinhjerne alligevel ikke fatte at sætte det på -rulleøjne
Men jeg lærer det nok engang.
Man skal tage det med ro, som konen sagde…hun spiste suppe med en gaffel -xxrotflmao
Brita -neje

Hej Brita -hi5
Også velkommen fra mig -velkommen -lazykitty
Jeg kunne måske nok finde et billede -muhaha

Hvis du gør det, kommer jeg fluks med endnu en sort MCO der snakker så selv en døv vil holde sig for ørene -høhø
Brita -pote

Nå for den da -høhø … jeg sidder ellers og leder efter et rigtig godt foto af dig [bigloony]

Inden du gør det, så spørg lige Denise hvordan det er at leve med en Kamikaze"misling" i huset -rækkermegatunge -rækkermegatunge -argh -grrr -hammerhead
Brita -upssa

Suk - har særlig én der taler meget højt - og hun kan sige mama MAMA … Men i det hele taget snakker flere af vores katte meget. Måske fordi vi snakker meget til dem.

Ved du hvad Kamikaze betyder på Japansk? -mai Guddommelig vind -mai -nananana

Det er da dejligt at leve sammen med en sort MCO -love
Lidt tidskrævende pga de ulykker han laver og ja, han råber også MAMA rimeligt højt, især hvis han ikke lige kommer i haven når det passer ham og vi er derude. -rulleøjne
Og en mis der laver ulykker og som der er gang i, er en sund og glad mis og DET er han i hvert fald -love -love -love

Sikke vi spammer din tråd Brita, men du er jo selv “lidt” ude om det -høhø

Denise, hvor sjovt at din MCO også kan sige det. Det lyder ret sjovt og det bliver højere og højere og det er også, når der er en dør, hun vil have os til at åbne.

Ja det er en forfærdelig larm og høj lyd. Jeg er sikker på de kan høre ham nede på den næste vej når han ruller sig ud -hahaha

-velkommen

Det ligger i genetikken at være en RÅÅÅWER. Qunigo/Qini’s mor rååååwer så højt når hun er i løb, naboen (som bor en halv km borte), kan høre hende INDE i deres stue -uha
GODT vi bor på landet -shhhh
Undrer nogen sig over kattens to navne er det fordi han hed Qunigo herhjemme men Quini hos Denise.
Og han hedder skam, for det ikke skal vøre løwn…Kamikaze’s Qunigo Quini Quikolino
Mange navne til en snakkeost [bighappy]
Brita -pote