Gode forslag til underholdning

Herup museet i Rødovre har en særudstilling om alle Herups katte i øjeblikket. Dog er museet lukket pga corona, men på deres hjemmeside og Facebook laver de virtuelle rundvisninger og meget andet.

4 Synes om

…forårsrengøring …eller nowe

Nogen påstår jo, at intet er så skidt, at det ikke er godt for noget, normalt er jeg ikke begejstret for den slags happyhappy talemåder, men i disse triste corona-tider har jeg været til en del online koncerter, og det er jeg begejstret for!

I aften giver jeg Steen Jørgensen en chance, ikke en af dem jeg er vild med, men når det kan gøres gratis og hjemme hos en selv, så kan man jo lige give det et lyt. :ok:

Gratis Steen Jørgensen-koncert

3 Synes om

Carpark North online koncert i dag kl. 20

Carpark North

2 Synes om

Kender ikke det store til dem, men i aften får Phlake en chance. Og så er jeg også nød til lige at holde øje med Fællessang - Hver for sig, for jeg så lige at Lars H.U.G. vist synger i aften, og det gider jeg godt. :ok:

Phlake på EB

1 Synes om

Og det gjorde han. Jeg ville nu hellere have hørt De elsker uniformer :slight_smile:

2 Synes om

Helt enig.

Jeg var, og er, vild med Kliché men har desværre p.g.a. min alder, aldrig hørt dem live, men kan huske at jeg så dem i tv som barn, det var sådan jeg opdagede dem. I 1987 hørte jeg så Lars H.U.G. på Hillerock, og faldt for hans soloting, og har hørt ham siden. Men er mest til hans tidligere ting og Kliché.

2 Synes om

synd de bare forsvandt…
og…det var da militskvinder den hed…ikk ?

1 Synes om

Jo, det hed den. Det kunne jeg ikke huske lige i skyndingen :slight_smile:

1 Synes om

Magtens korridorer har lavet en ganske god cover version af millitskvinder :guitar:

4 Synes om

Her er de af Ekstra Bladets live-corona koncerter man stadigvæk kan se. Desværre kan man åbenbart ikke længere se de første de sendte, med bl.a. Sandmen og Dizzy Mizz Lizzy.

Corona livekoncerter