[quote=M&M-mor;230010]Nåååhhh, så er det da DERFOR, du kan se dig selv i spejlet :lys-ide: :lys-ide:
(Plaaaat joke, ved det godt )[/quote]
HE HE HE HE HE HE
:klapper:
[quote=M&M-mor;230010]Nåååhhh, så er det da DERFOR, du kan se dig selv i spejlet :lys-ide: :lys-ide:
(Plaaaat joke, ved det godt )[/quote]
HE HE HE HE HE HE
:klapper:
Anetteee… -engel
Har du et billede af den fine hylde? Og måske også nogle mål? :fløjte:
[quote=Bølle-missen;230928]Anetteee… -engel
Har du et billede af den fine hylde? Og måske også nogle mål? :fløjte:[/quote]
Ikke endnu, men jeg kan da liiiige fise ud og tage et billede eller to, samt måle den
Vi har sådan 2 gange 3 stk af de der skoskabe fra Ikea.
De er altså vildt praktiske. Og der er faktisk sådan en lille hylde ovenpå til lige at smide nøgler osv på.
Vi er glade for dem i vores smalle entre.
Gad vide hvor Anettes billede blev af? :?
Undskyld. Jeg kom helt fra det.
Har været til begravelse i dag, så tankerne har været andet steds.
Jeg lover dig, at jeg nok lige skal finde hylden, måle den, tage billeder af den og sætte det herind…
[quote=Annette O;231877]Undskyld. Jeg kom helt fra det.
Har været til begravelse i dag, så tankerne har været andet steds.
Jeg lover dig, at jeg nok lige skal finde hylden, måle den, tage billeder af den og sætte det herind…
[/quote]
Det må du undskylde. Ville ikke hundse med dig… Tænkte der måske var sket en fejl eller noget…
Hvor skal du flytte hen siden du kommer til at bo tæt på det nya IKEA?
Tæt og tæt… Men ikke mange minutter på cykel…
Vi skal bo ude på Toftevej. Sidegade til Ejbygade… Hvis det siger dig noget :?
Sååå er jeg klar med mål.
Den lille hylde er 86 cm. lang og ca. 16-17 cm dyb.
Den er gammel og slidt, men en hurtig finpusning og en gang maling kan gøre underværker.
Jeg har en stor hylde magen til, som også bare ligger og samler støv. Den er 126 cm. lang og 16-17 cm dyb, men er ellers magen til.
Pretty… -fin
Ligner da nøjagtig dem jeg linkede til. Jamen, hvis du finder ud af hvad du skal have for dem. Inkl. forsendelse, så er jeg klar.
[quote=Bølle-missen;232308]Pretty… -fin
Ligner da nøjagtig dem jeg linkede til. Jamen, hvis du finder ud af hvad du skal have for dem. Inkl. forsendelse, så er jeg klar. :)[/quote]
Jeg må lige veje dem, og se hvad porto er for de to hylder, så vender jeg lige tilbage
Det er da pænt tæt på. I har ca 5 min på cykel til centeret og IKEA ligger jo lige mellem Rosengårdcenteret og bilka.
Vi har også lige været derude og kigge på garderobeskab… De har sådan et smart computerprogram, så man kan sammensætte sit eget, personligt tilpassede skab.
Sådan noget er altså faarligt…
7300,- men så er det også 100% efter vores behov, og vi har altid mulighed for at skifte hylder ud med skuffer, kurve eller skohylder…