Gode navne med A

hahaha Tante T - du er simpelthen GUD. august og akne.

Eller Ankom nu!

:slight_smile:

Eller som jeg siger til dem så tit - når jeg ser på Fie og ser hun ikke har født endnu:

Aaaaarrrrrrrrrrrrrgggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhh!

:slight_smile:

med Yoginis foran… :slight_smile: LOL

[QUOTE=lenschow;633300]hahaha Tante T - du er simpelthen GUD. august og akne.

Eller Ankom nu!

:-)[/QUOTE]

:venter::venter::venter::venter:

Tak…

Ankom nu… :ok::ok::ok: hold da op, jeg tror at jeg er mere utålmodig end du er efterhånden… :høhø:

Hun ligger ned hele tiden, undtagen når hun spiser (hvilket Eddie synes er fantastisk sker rigtig tit, for fie får jo ekstra mad nu og det gør han også…), drikker, er på bakken eller søger rundt og rundt efter et sted. Hun har været under et skab i går, hor jeg måtte have hende ud, for det sted kan jeg faktisk ikke komme og det er aldrig rengjort! Så lagde jeg jakker for. Og hun blev sur.

så var hun på min hims i nat. Jeg er skidebange for at gå derop, men jeg bøjede mig. Der kom hun dog selv ned fra igen - kasseret!

Hun tager en tur til alle kasser med mellemrum - jeg har med stor undren bemærket, at mine kastrater ikke går i dem - de elsker ellers kasser - og så har hun været i et køkkenskab og rode rundt i mine viskestykker - hvor jeg også sad spændt og tænkte - Ok, bliver det der, så må det være sådan…

Men ak ak ingen endnu.

Ak ak er også et godt navn:-)

Akak

LOL

jeg har forsøgt at lukke hende og mig inde alene, men så stresser hun og kradser på døren. Hun vil åbenbart indtil videre i hvert tilfælde have de andre med… Og sådan bliver det så - Fie bestemmer:-)

Tag DIN temperatur…den daler en smule lige inden fødslen, hahahahaha
Sorry, kunne ikke lade være :tihi:

[QUOTE=lenschow;633311]Hun ligger ned hele tiden, undtagen når hun spiser (hvilket Eddie synes er fantastisk sker rigtig tit, for fie får jo ekstra mad nu og det gør han også…), drikker, er på bakken eller søger rundt og rundt efter et sted. Hun har været under et skab i går, hor jeg måtte have hende ud, for det sted kan jeg faktisk ikke komme og det er aldrig rengjort! Så lagde jeg jakker for. Og hun blev sur.

så var hun på min hims i nat. Jeg er skidebange for at gå derop, men jeg bøjede mig. Der kom hun dog selv ned fra igen - kasseret!

Hun tager en tur til alle kasser med mellemrum - jeg har med stor undren bemærket, at mine kastrater ikke går i dem - de elsker ellers kasser - og så har hun været i et køkkenskab og rode rundt i mine viskestykker - hvor jeg også sad spændt og tænkte - Ok, bliver det der, så må det være sådan…

Men ak ak ingen endnu.

Ak ak er også et godt navn:-)

Akak

LOL

jeg har forsøgt at lukke hende og mig inde alene, men så stresser hun og kradser på døren. Hun vil åbenbart indtil videre i hvert tilfælde have de andre med… Og sådan bliver det så - Fie bestemmer:-)[/QUOTE]

:høhø::høhø:

Ak-Ak Fie’s Ja-Tak, er da et skønt navn !! :hjerte:

Hun søger åbenbart efter det helt rigtige sted og det er da gode tegn, kan du ikke prøve at fortælle hende, at hun godt må give slip på bebserne NU ??

:rock:

Du er jo trods alt en gardint kattehvisker…:juhu:

Ja det gør den og jeg har også hørt at ejer kan blive ekstra bleg og svede lidt:-)

Regner med du har styr på åndedrætsøvelserne

[QUOTE=kamikaze;633313]Tag DIN temperatur…den daler en smule lige inden fødslen, hahahahaha
Sorry, kunne ikke lade være :tihi:[/QUOTE]

:høhø::tihi::høhø:

Ikke gøre nar af en førstegangsfødende, B…

Tag hjem til Fie og fortæl hende, hvordan hun skal gøre … :cool2:

Fie tror måske, at det er Elle der skal føde dem ??

Ja Fie går og venter og på Ejergale har hun oprettet en tråd om at hendes ejer Endnu ikke har født!

… har jeg hørt…

:slight_smile:

Ang åndedrætsøvelserne, så forventer vi at Tante T er med på telefon og ånder med Fie - kl 3 i nat!

:slight_smile:

[QUOTE=lenschow;633330]Ja Fie går og venter og på Ejergale har hun oprettet en tråd om at hendes ejer Endnu ikke har født!

… har jeg hørt…

:slight_smile:

Ang åndedrætsøvelserne, så forventer vi at Tante T er med på telefon og ånder med Fie - kl 3 i nat!

:-)[/QUOTE]

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Selvfølgelig er jeg det - det kan du stole på - det bliver min første kattefødsel… :hjerte:

Eller den ironiske - navne…

Allerede!

:slight_smile:

LOL

Lad mig foreslå navnet
Akkurat til tiden :juhu:

[QUOTE=kamikaze;633338]Lad mig foreslå navnet
Akkurat til tiden :juhu:[/QUOTE]

:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:

Ja nemlig:-)

Akkurat til tiden

:slight_smile:

Jeg er ret sikker på, at ikke en eneste af dem får navnet :

Afsat

For hverken du eller Elin kan skille jer af med én eneste af jeres første OG DK’s første snesko-kuld…:hjerte:

OMG se her Tante T - Hvis en SNO går 72 dage, så ender de sådan her!

http://www.downfallguild.org/files/images/funny-pictures-these-kittens-may-have-firefox-as-a-mother.jpg

:slight_smile: heheh

du kan tro de skal væk - Snowshoe killinger er skrækkelige! En kan splitte et helt hjem ad, så et kuld!! Uha… 12 uger så er de ude!

(:-))

Jeg har købt en fin bog 8´749 sider :slight_smile: med blomster/ plante navne…tja hvad ellers når min kat hedder Flora og mit katterinavn er Flora Danica :tihi:
det endte så med
Adonis ( og ja det er også en blomst :slight_smile: )
Amarylis
Aksel-Røn
Alant
Akantus

der er mange sjove / gode / Spændende navne også på latin :cool:

Jeg har et forslag til den lille rolige drengemis, der fandt de vises sten og den babs, han ville have, allerede på dag 1. Og så sugede sig fast og blev liggende der.

All We Need Is Love

Arv og Miljø, ja og så kan der kommer flere under…

Astma

Asperger

ADHD

Eller hvad med lille Anus???