Gode råd mod vabler?

Jeg har en 12 timers vagt imorgen, så jeg vil meget meget gerne have nogle gode råd mod vabler.

Jeg har en vabel på hver lilletå og så har jeg nogle “sår/vabler” på hælene efter at mine sko gnaver. Det er mest dem der er problemet.

Hvad gør jeg, så jeg kan holde ud at være på arbejdet?

Jeg har ikke råd til vabelplaster og alm. plaster er op i hundens *** :slight_smile:

[quote=Natascha;205269]Jeg har en 12 timers vagt imorgen, så jeg vil meget meget gerne have nogle gode råd mod vabler.

Jeg har en vabel på hver lilletå og så har jeg nogle “sår/vabler” på hælene efter at mine sko gnaver. Det er mest dem der er problemet.

Hvad gør jeg, så jeg kan holde ud at være på arbejdet?

Jeg har ikke råd til vabelplaster og alm. plaster er op i hundens *** :)[/quote]
Du har brug for et andet par sko, lyder det somom.

Det har du fuldstændig ret i :slight_smile:

Jeg prøvede skoene i butikken og der passede de perfekt, de gnavede ikke og tæerne gik ikke på. Men da jeg så begyndte at gå i dem så gnavede de og tæerne gik på. Og man kan jo ikke bytte brugte sko.

du skal have fat i compeed plastre - der er ikke noget at gøre

du kan ikke bruge almindelige plastre så du bliver nødt til at finde dig i at skulle bruge penge på compeed… i hvert fald hvis du ikke vil have store gnavesår inden din vagt er færdig

men hvis jeg var dig, så ville jeg blæse på de regler med skoene, tage et par mao sko med og hvis nogen siger et pip - så vis dem dine vabler. det er meget simpelt - du kan ikke passe dit arbejde hvis du ikke kan gå… men vabelplastre bliver du nødt til at investere i - de koster 70-80 kroner, så mon ikke du har råd til det :slight_smile:

Som alternativ kan bruges en vatrondell som du klistrer hen over vablen med noget hudvenligt tape, sådan en rulle koster vel en 10-er vil jeg tro (Jeg henter dem jo bare på job)
Det virker lidt intermistisk, men jeg kan garantere for det virker. Har selv brugt det hvis jeg har været ude og rejse og ikke har kunne få fat i compeed. Det kan dog kun anbefales i lukkede sko da det ser relativt bøvede ud.