Jeg har en hunkat, som jeg meget gerne vil have parret - og gerne indenfor de næste 14 dage, da det ellers ikke bliver muligt med den ønskede hankat.
Jeg har haft hende til at gå sammen med hankatten, så hun rigtig kunne dufte til “en rigtig mand” og haft hende til at gå med en hunkat i brølende løb…men nej om hun vil gå i løb, så jeg er snart ved at panikke.
Hun var sidst i løb først i maj.
Har I nogle gode råd som kunne sætte lidt fremdrift i et løb
Desværre nej
Ofte hjælper det at gå sammen med en fertil hankat, men hvis det er prøvet uden held, så er hun bare ikke klar :S Mange opdrættere har gennem årene stået i din situation - hvis du finder en metode, der virker, vil de helt sikkert gerne høre om den 
Der findes selvfølgelig brunstfremskaldende hormoner, men jeg nægter altså at anbefale dem. Hormonbehandling er ikke uden risiko, og der er ingen garanti for at hun bliver drægtig alligevel. Sæsonen er bare forkert, det er jo ikke lige nu de kommer mest i løbetid, desværre… Men hvis det er meget vigtigt, så spørg dyrlægen - måske de har bedre erfaringer 
VH
Susanne
Hjemme hos mig skal jeg bare gøre rent med klorin/cillit bang/ salmiak holdigt rengøringsmiddel så har jeg somregel en hunkat i løbetid (ikke at jeg skal bruge det det næste lange stykke tid) meeeenn den plejer og være sikker herhjemme 
Sidste løbetid først i maj. Så vil jeg gætte på at hun er i løb igen snart. Hun kunne være skindrægtig og så plejer de at komme i løb kort før “forventet” fødsel.
Klorin har jeg hørt før, flere steder fra. Bare lige husk at vaske grundigt efter med rent vand 
Så fx en grundig vask i et rum, køkkenet, hankatte rummet u name it og så efterfølgende grundig afvask med vand.
Det koster jo da ikke mange basører at gøre forsøget