Gode Thai-restauranter i Københavnsområdet?

Ja, som overskriften siger…
Kender I en GOD thairestaurant i København… hvor man kan få bord med kort varsel?
Ja, jeg kender godt KiinKiin - men kan ikke komme i kontakt med dem søndag og onlinebooking siger at der er fuldt optaget i morgen aften. :slight_smile:

Vi er nogle stykker, der skal fejre en Korat VerdensVinder :wehu: og så vil thaimad jo være perfekt :thumbup:

Thai Pan Korsgade ved søerne har i hvert fald været rigtig god.

http://thaipan.dk/

Det er noget tid siden vi har været der sidst, men kender andre dr har været der, de synes den (stadig) er god.

Der ligger også en på Vesterbrogade … kan ikke lige finde den, måske den er lukket …
Prøver lige lidt mere

NamNam på Vesterbrogade! http://restaurantnamnam.dk/

Det er rigtig god mad - man får virkelig noget for pengene. :slight_smile: De stikker ikke KiinKiin (det er der INGEN, der gør!), men de er LANGT bedre end LeLe efter min mening. :wink:

Tilføjelse: Man skal dog lige være obs på, at NamNam ikke er indrettet som ‘fin og fancy’ middagsrestaurant - konceptet er ret streetkitchen-præget. :slight_smile:

Bare maden er god og man kan komme til at sidde rimeligt komfortabelt - og ikke skal sidde og rååååwe af hinanden for at tale sammen, så forlanger vi egentlig ikke mere :slight_smile:

[QUOTE=Diana F;1209089]NamNam på Vesterbrogade! http://restaurantnamnam.dk/

Det er rigtig god mad - man får virkelig noget for pengene. :slight_smile: De stikker ikke KiinKiin (det er der INGEN, der gør!), men de er LANGT bedre end LeLe efter min mening. :wink:

Tilføjelse: Man skal dog lige være obs på, at NamNam ikke er indrettet som ‘fin og fancy’ middagsrestaurant - konceptet er ret streetkitchen-præget. :)[/QUOTE]

LeLe er da vietnamesisk … (vietnamesisk mad synes jeg er mindst lige så godt som thai, men det er ikke helt det samme… og det er jo en thailandsk kat)

:slight_smile:

[QUOTE=danpia;1209097]LeLe er da vietnamesisk … (vietnamesisk mad synes jeg er mindst lige så godt som thai, men det er ikke helt det samme… og det er jo en thailandsk kat)

:)[/QUOTE]

Altså jeg skærer nok bare alle de der asiatisk-agtige over én kam, må jeg indrømme. :wink:

Der ligger en hel del thai omkring halmtorvet, allesammen rimelig nede på jorden, og ok mad, intet fancy, meget rimelige priser og altid pladser

Der er også Restaurant Ayuttaya i Griffenfeldsgade Nørrebro, også absolut helt nede på jorden, og som regel altid god plads, de har en buffett jeg er ret vild med altså ( men vist ikke om mandagen)… Vi har været der temmelig meget, og min mand bestiller altid en kold oksekødssalat, den er stærk!

Tak for alle svar… Jeres forslag er blevet gemt til en anden god gang…

Vi var nemlig så heldige, at der iformiddags tikkede en mail ind fra KiinKiin om at der sørme var et bord til hele selskabet, hvis vi fortsat var interesserede :thumbup:
Så vi har spist fantastisk her til aften :slight_smile:

[QUOTE=Ann K;1209377]Tak for alle svar… Jeres forslag er blevet gemt til en anden god gang…

Vi var nemlig så heldige, at der iformiddags tikkede en mail ind fra KiinKiin om at der sørme var et bord til hele selskabet, hvis vi fortsat var interesserede :thumbup:
Så vi har spist fantastisk her til aften :)[/QUOTE]

MISUNDELIG!! Jeg skulle have været derinde med min mor, da hun sidst var på visit, men vi kunne ikke få bord. :frowning: (Det var så også lige lørdag i efterårsferien, det havde vi ikke liiiiige tænkt over…)
Men vi skal HELT sikkert derind igen - sidst vi var der for et par år siden, var det den mest FANTASTISKE oplevelse. :slight_smile:

[QUOTE=HelleC74;1209115]Der ligger en hel del thai omkring halmtorvet, allesammen rimelig nede på jorden, og ok mad, intet fancy, meget rimelige priser og altid pladser

Der er også Restaurant Ayuttaya i Griffenfeldsgade Nørrebro, også absolut helt nede på jorden, og som regel altid god plads, de har en buffett jeg er ret vild med altså ( men vist ikke om mandagen)… Vi har været der temmelig meget, og min mand bestiller altid en kold oksekødssalat, den er stærk![/QUOTE]

Ayuttaya er RIGTIG god :savle:, den havde jeg helt glemt

:slight_smile:

Take away/cafeterie med lækker, lækker mad, Taste of Thai i Kbh K