Gode tilbud til katte og ejere

Jeg ved, der har været flere lignende tråde gennem årene, men det er længe siden, der har været kommenteret i én og jeg kunne simpelthen ikke finde den sidste, så måske det er tid til en ny :slight_smile:

Jeg har været en tur i Harald Nyborg i dag, hvor jeg har købt:

8 poser Gourmet Perle til 36 kroner
12 dåser Gourmet Gold mousse til 58 kroner
12 poser Latz til 29 kroner

og til mig selv fandt jeg 24 ruller 3-lags toiletpapir til 29 kroner og nødder fra Nordthy til 12 kroner.

Det er en virkelig blandet landhandel, når man får set nærmere på deres varer og helt klart et besøg værd :slight_smile:

13 Synes om

Apropos blandede landhandel, slog det mig at tjekke om Proshop mon egentlig solgte kattemad, da manden skrev om jeg manglede noget derfra i håb om, at komme op på fri fragt.

Tikka er en kræsen dame og kun Royal Canin renal vådfoder er godt nok til hende med hendes nuværende diæt, sidst vi købte gav vi 151 kr pr. kasse med 12 poser i, og vi skulle købe 4 kasser med samme smag for at få prisen derned - Proshop vil have 145 kr pr. kasse og ingen krav om flerkøb for at opnå prisen :slightly_smiling_face:

De par stikprøver jeg lavede på andre varianter, viste at Proshop godt kunne se ud til, at være lidt lavere i prisniveauet end zooplus :slightly_smiling_face:

7 Synes om

Motatos har i øjeblikket en del snacks og vådfoder …
Jeg havde købt stort ind af vådfoder forleden, men mine forkælede kræ nægtede at spise det :venter: … hvorimod både @Dorthe_R og @BAB’s katte spiser det med velbehag :rolleyes2:

6 Synes om