MAXI ZOO har rabat på grus Extreme Classic. Man sparer 40 kr. på 15 kg.
Her er en tønde mere som er rimelig billig hvis nogen er interesseret !
Thank God it’s Friday udsalg på zooplus.co.uk - spar op til 60% på udvalgte varer - men kun indtil klokken 17 i dag!
[QUOTE=Zunar-J5;789939]Thank God it’s Friday udsalg på zooplus.co.uk - spar op til 60% på udvalgte varer - men kun indtil klokken 17 i dag!
Blandt andet denne lækre kradsetønde til kun £39.90 (= ca. kr 360 !!)
[QUOTE=FinnFrode;790030]Blandt andet denne lækre kradsetønde til kun £39.90 (= ca. kr 360 !!)
[/QUOTE]
Øv at jeg først ser det nu
Bad luck. Der var også fine ting som Trixie aktivitetsbrædtet, Catit foderlabyrinten og Catit banen. Håber der var nogle, der nåede det…
så lige den her microvnsvarmer - det er mega billigt - tror jeg gav det dobbelte i USA
http://www.petplanet.co.uk/category.asp?dept_id=5826
super til fødekassen, til syge dyr, til transport om vinteren
Jeg har fået en ny rabatkode til zooplus: jeg blev tilbudt, at for at betale EUR 19.90 én gang, får jeg nu yderligere 5% rabat på alle mine bestillinger i tre år frem, oveni de 10% opdrætterrabat jeg får på ordrer over EUR 100. Det virker bestemt, som om det godt kan betale sig; jeg har allerede indtjent 16 af de små 20 euro jeg betalte.
Den fik jeg også sidste gang jeg bestilte
Det fik vi også. Det var allerede tjent ind på samme ordre
Var den også her, for jeg skulle bestille med til kollega, veninde, søster og nabo
Så er der tilbud med 14% på alt fra zooplus.co.uk
Kode: LOVEZOOPLUS
Gælder til d. 17/2
[QUOTE=Henriette;793518]Så er der tilbud med 14% på alt fra zooplus.co.uk
Kode: LOVEZOOPLUS
Gælder til d. 17/2[/QUOTE]
og så ser jeg først tilbudet nu. Damn!
10% på alt (også foder) på Zooplus DE: ASCHERMITTWOCH
Kun i dag!
[QUOTE=pivnu;799002]10% på alt (også foder) på Zooplus DE: ASCHERMITTWOCH
Kun i dag![/QUOTE]
Nemlig
Og den engelske side tilbyder op til 50% rabat på diverse Grooming artikler
Er der nogen der har et godt tip om godt grus på tilbud lige nu?
Iih hvorfor har jeg ikke set de koder… Jeg trænger virkelig hårdt til snart at få bestilt noget grus, så der må godt komme nogle gode rabatkoder snart.
MaxiZoo har Premiere Excellent på tilbud fra imorgen (26/2) til ca. 80kr for 12kg - det skal jeg ha’
20% rabat på kradsetræer på zooplus.co.uk
Pet Supplies at zooplus: Seasonal Pet Food & Pet Accessories
2x10 kg feline Porta
det er godt nok en lav kg pris
Den her kradsestolpe er et stort hit her (bruges mere end Petfun og Robusta træerne til krads) - det er billigt - tror ikke engang man kan købe rebet til den pris