Gode tilbud til kattene 2012

Nyt år nye tilbud :smiley:

10€ rabat på Hills foder på zooplus.de med koden 10E-HILLS - gælder til den 22. januar.

Halv pris på Catit Design Senses bane på zooplus.de :slight_smile:

Og lidt til den kolde tid :høhø: Varmepude til katten på zooplus.co.uk Fås også på den tyske side :wink:

Nu har jeg længe overvejet en Sturdi,men de er jo dyre

På Zooplus.dk fandt jeg den til 999,- og fik så lige 10 procent

rabat som ny kunde

Tine:rock:

Se her!!!

Det er da et scoop :slight_smile: Jeg har “desværre” en i forvejen :slight_smile:

Suk… det gad jeg godt lige have råd til!!

[QUOTE=Tine M;778483]Suk… det gad jeg godt lige have råd til!!

Det kan jeg godt forstå Tine, det er da godt nok også billigt!
Jeg købte det fra zooplus i December da det var på tilbud, og så med 15% oveni, og gav omkring 1500kr for det. Her er vi super glade for det, så det er værd at spare op til :slight_smile:

[QUOTE=Tine M;778483]Suk… det gad jeg godt lige have råd til!!

Æv havde taget den, men det er i den forkerte ende af landet :confused:

[QUOTE=Tine M;778483]Suk… det gad jeg godt lige have råd til!!

God pris. :slight_smile: Tak for link, jeg har prøvet at skrive, så må vi se.

[QUOTE=Tine M;778480]Se her!!!

Det er da et scoop :slight_smile: Jeg har “desværre” en i forvejen :)[/QUOTE]
Wow det er lige sådan én, jeg står og mangler til misserne :wink:
Nu har jeg både ringet og lagt en besked på telefonsvareren og skrevet en mail - Håber skisme ikke den er solgt endnu, jeg bor jo tæt på, så jeg kan allerede hente den i dag, hvis altså vedkommende giver lyd fra sig

[QUOTE=DK Mammarazzi;778520]Wow det er lige sådan én, jeg står og mangler til misserne :wink:
Nu har jeg både ringet og lagt en besked på telefonsvareren og skrevet en mail - Håber skisme ikke den er solgt endnu, jeg bor jo tæt på, så jeg kan allerede hente den i dag, hvis altså vedkommende giver lyd fra sig[/QUOTE]

Håber den bliver din Rikke

:kryds::kryds::kryds::kryds:

Rikke: Det KAN jo være, det er den lille model (kunne jeg forestille mig)… den er nok i underkanten til dine skovkatte. Jeg har den store…den er misserne RIGTIG glade for! H&G’s opdrættere har den lille…og der kan kun liiiige ligge en lille, slank, fertil birmapige krøllet sammen i toppen… ja og så ellers killinger. Men 100 kr!! Det er jo åndssvagt billigt :slight_smile:

Me too… og så har jeg ikke lige 900 kr, men havde det været her i nærheden, havde jeg nok lånt til det, for det er billigt!!!

[QUOTE=Eva;778533]Håber den bliver din Rikke

:kryds::kryds::kryds::kryds:[/QUOTE]
Tusind tak Eva :slight_smile:
Jeg :kryds: og selv - men har stadig ikke hørt fra vedkommende :frowning:

De har haft én i den størrelse og de elskede den :wink:
Gizmo lå der praktisk talt altid, den var en del af et kradsetræ og røg ud, da vi fik det nye kradsetræ - Så jeg er sikker på, de vil elske den :wink:

Nå okay :smiley: jaja, man kan jo hvad man vil, hehe…og det gælder også kattemisserne :slight_smile: VIlle bare lige sige det, så du ikke evt. blev skuffet :slight_smile:

Ingen af os er skuffede over købet :wink: Billigt og tøserne elsker den :wink:

Har du fået tønden, Rikke?

:wehu::wehu::wehu::wehu:

[QUOTE=Eva;778975]Har du fået tønden, Rikke?

:wehu::wehu::wehu::wehu:[/QUOTE]
Jeps og tusind tak for de :kryds:fingre Eva :wink:

Hvor godt - den var billig og dine misser elsker den, så kan det ikke blive bedre

:thumbup::thumbup::thumbup:

[QUOTE=Eva;778983]Hvor godt - den var billig og dine misser elsker den, så kan det ikke blive bedre

:thumbup::thumbup::thumbup:[/QUOTE]
Helt enig :slight_smile:

20% rabat på zooplus.de med koden WSV-2012 - dog ikke på foder og grus/sand. Gælder til 2. februar.

Nogen der ved om der er koder på Zooplus de eller uk siden på foder og grus? :slight_smile: