Gode tilbud til kattene 2012

[ul]
[li] 8 kg OLIVER´S Mature Cat tørfoder. (Til katte over 7 år)[/li][li] 10 kg. OLIVER´S Cat Sand.[/li][li] 120 gr. OLIVER’S Chicken & Cheese bites godbidder.[/li][li] 100 gr. OLIVER’S Chicken & Heart Pate vådfoder.[/li][li] 100 gr. OLIVER’S Beef & Liver Pate vådfoder.[/li][li] 100 gr. OLIVER’S Trout & Salmon Pate vådfoder[/li][/ul]
Til 299 kr inkl. leveret til døren

http://www.sweetdeal.dk/deal/koebenhavn/oliverspetfood112

Tilbudet gælder til og med mandag.

Det er nu egentlig ikke et tilbud, men synes den er billig (kr. 49,00), og her hos os et godt alternativ til en almindelig åben kattebakke, da den har høje sider, og er i en kraftig kvalitet.

Vi er jo for nylig gået over til fint klumpende grus istedet for krystalgrus, og de bakker vi havde duede ikke til den slags. Lukkede og svære, at komme ind i, når der skulle fjernes klumper, uden at skille dem ad hver dag. De var for lave hvis overdelen ikke sad på. Så derfor tog jeg chancen med denne. Kunne missen ikke bruge den kunne manden erklærede han :høhø:

Var dog lidt i tvivl om den ville vippe, eller reelt havde for høje kanter, men vores mis hopper gladeligt op, og der kan skrabes løs uden der kommer grus udenfor bakken, og hun vælter den ikke.

Låget følger med, det skal man selvfølgelig ikke bruge.

Mvh
Yvonne

HEH! Litter Lifteren er kommet til Zooplus: Katzenklo Schaufel & Katzenklo Vorleger günstig kaufen | zooplus Til sølle 6 euro!

Typisk jeg lige har bestilt der fra. tsk

Tilbud på kattevandere på zooplus.co.uk :stuck_out_tongue:

10% på Zooplus DE indtil 2. juni: B2US-VIBU0512

noooo ser først den nu :frowning: typisk skal snart bestillle

Cosma-10 - giver 10 % på cosma foder samt gratis fragt på zooplus

Plantorama har 30% på alle kradsetræer (og alle hundesenge, hvis nogen skulle have brug for sådan en). Desuden kan man få to kasser RC vådfoder for én kasses pris (110 kr.). Gælder fra fredag d. 8. juni til torsdag den 14. juni - eller så længe lager haves.

For hulen !!! jeg har lige bestilt her den anden dag … øv øv øv øv !!!

10 % på alt på zooplus.de med koden B2US-LBES0512 indtil 12/6 :slight_smile:

Tak. Havde lige lavet en bestilling, og ville lige tjekke om der var en kode inden jeg sendte den afsted. Så der sparede jeg lige 10 % :slight_smile:

Zooplus fejrer 13 år i England :flag: £3 rabat med koden THIRTEEN på køb over £29 - gælder til den 14. juni.

Kombiner evt. med et fødselsdagstilbud :slight_smile:

Og mere rabat på zooplus.de: 7% rabat på bestillinger over €180 med koden SAMMELBESTELLUNG-7.

Koden SAMMELBESTELLUNG giver stadig 5% rabat på bestillinger over €100 :slight_smile:

Zooplus.de har forskellige tilbud i anledning af 13 års fødselsdagen. Bl.a. kan man få denne her gratis med koden KATZE-GEB

tusinde tak så svarede jeg sørme lige 21,5 euro(plus 10 på min købte 5% rabatting) normalt havde jeg kun sart 10,75 med min almindelige mængde rabat :smiley:

Jeg glemte selv at bestille inden i dag :ups: men at nogen fik brugt rabatten :thumbup:

Servicemeddelelse til opdrættere med små killinger i Århus området. Maxi Zoo i Tilst sælger RC Babycat Mousse/pate til 21 kr kassen pga sidste holdbarhed er 10.september 2012. …og da er det jo forlængst spist når man har killinger nu.

Drinkwell Platinum til £33 på zooplus.co.uk - kun idag :slight_smile:

Den her virker stadig på zooplus.de:
7% rabat på bestillinger over €180 med koden SAMMELBESTELLUNG-7.

Ved faktisk ikke, om det er en generel kode, eller om den er tidsbegrænset :?