Jeg fandt lige, at Zooplus.co.uk i øjeblikket har tilbud på Feline Porta 21 vådfoder og jeg synes, at det kunne være rart, hvis man havde én tråd, hvor man kunne komme med gode kattetilbud, så man ikke vælter rundt i en masse forskellige tråde.
Og når man nu er i gang, så er der nogen, der har nævnt disse “brain” spil til katte. Og er man nu glad for Hill’s, så har samme sted dette tilbud:
Hvor man får sådan et spil med, som har en normal pris på 11,99 pund (101,50 kr) , men dog er på tilbud lige nu til 7,99 pund (67,64 kr). En del mere end de små stykker legetøj, som de plejer at bundle foder med.
Jeg synes også, at det ville være en rigtig god idé, hvis vi havde et bestemt sted, hvor vi kunne fortælle hinanden om gode tilbud. Som du skriver, så “drysser” vi jo rundt omkring i trådene, når den ene eller anden ser “et eller andet”.
Det havde jeg også snakket med Regitze om, men vi blev enige om lige at se tiden an om det var noget folk ville bruge og i så fald gøre den vigtig - men vi kan også bare starte sådan.
Gry,
Du må gerne købe resten af min pakke Hill’s killinge foder. Der er 8,7 kg tilbage i den og prinserne spiser ikke rigtig så meget af det mere.
Du kan evt. betale til den første, når du får penge igen.
[quote=DaneX;255227]Det havde jeg også snakket med Regitze om, men vi blev enige om lige at se tiden an om det var noget folk ville bruge og i så fald gøre den vigtig - men vi kan også bare starte sådan.
// Martin[/quote]
Var den ikke sat som vigtig ville forsøget automatisk mislykkes fordi tråden ville forsvinde
[quote=DaneX;255227]Det havde jeg også snakket med Regitze om, men vi blev enige om lige at se tiden an om det var noget folk ville bruge og i så fald gøre den vigtig - men vi kan også bare starte sådan.
Gry,
Du må gerne købe resten af min pakke Hill’s killinge foder. Der er 8,7 kg tilbage i den og prinserne spiser ikke rigtig så meget af det mere.
Du kan evt. betale til den første, når du får penge igen.
// Martin[/quote]
Det er super sødt af dig den vil jeg lige tænke over - det var mere at man fik både legetøj og foder billigt og gratis
Tjoeh men så skal du jo bare betale fragt - så går det gratis ved legetøjet jo af det.
Men det var også bare et tilbud. Du har jo selv tidligere snakket om at købe noget Hill’s killingefoder.
[quote=Mega;272203]Jeg køber via UK, da det stadig er billigere pga. valutaen.[/quote]Ikke altid.
Jeg samligner(sammenligner?) altid de to steder, og køber der hvor det er billigst. Sidst var det på den tyske side, da prisen på varen var ens på begge sider (det var grus). Men £ er højre end euro’en og selv med med den dyrere fragt på .de siden, var det billigere via tyskland. Men tidligere har det været den enkelske side.
Det er meget forskelligt, hvad der er billigst på hvilken side.
Sidst jeg bestilte (i august) var kattegruset billigst i Tyskland og tørfoderet var klart billigst i England. Og lige nu er punden meget lav. Så jeg kunne godt forestille mig, at der er mest at spare der lige nu.
Jeg samligner(sammenligner?) altid de to steder, og køber der hvor det er billigst. Sidst var det på den tyske side, da prisen på varen var ens på begge sider (det var grus). Men £ er højre end euro’en og selv med med den dyrere fragt på .de siden, var det billigere via tyskland. Men tidligere har det været den enkelske side.
Jeg bruger altid valutakurser.dk[/quote]
De har sat fragten op på.co.uk siden - 9.90£ -what
Syntes bare jeg ville gøre opmærksom på, at zooplus har de de stænger, der hedder Catessy. Freja kan godt lide dem og prisen er god. Man får 15 stænger for ca. 16,- (eller 45 stk for 43,-)
På den tyske side er prisen for 15 stk. 16,55,- og 45 stk for ca. 45,-
De er en del billigere end stængerne fra Vita Kraft og har ca. samme konsistens.
Det er et udemærket, billigere alternativ. Især for os studerende.