Hvor ER det typisk. Hver gang jeg lige har bestilt på Zooplus kommer der et rigtig godt tilbud hvin
Hvad er problemet? de sender jo fragtfrit
Gør de det!??!
Så er jeg da blevet snydt - altid! ![]()
[QUOTE=Celina;671567]Gør de det!??!
Så er jeg da blevet snydt - altid!
[/QUOTE]
Mener du skal bestille for 69€ - og det er i Tyskland - ikke UK - men gruset er i Tyskland:-)
Jeg ved ikke om det er nævnt allerede men Stof2000 (jeg ved ikke om det gælder hele kæden, men den på Østerbro ved siden af MaxiZoo gælder dette for) har fine lange fasanfjer til 3kr stk. De står ved siden af kassen ![]()
PLANTORAMA VEJLE:
måske også andre steder i landet.
Men i Vejle er der 50% på

og alle de andre vådkostvarianter i de poser
det er billigt - og resten af dem som står i Vejle, har holdbarhed til medio 2012 tror jeg det var…jeg tog dem til 13 ;O)
Super! Tak. Måske man skulle hen og kig.![]()
20% på kradsetræer hos Zooplus DE: 20PR-KRATZBAUM - formentlig indtil d. 30. sept.
Minus 20 % på alle kradsetræer på zooplus.co.uk
Med koden : 20-OFF
Wheeeee
![]()
Med det her tilbud fik jeg råd til et Petfun træ tidligere end forventet. Jeg er bare så glad. Har lige bestilt Naturkratzbäume aus Holz | Günstig bei zooplus
fra tyskland ![]()
[QUOTE=EvaMH;688962]Wheeeee
![]()
Med det her tilbud fik jeg råd til et Petfun træ tidligere end forventet. Jeg er bare så glad. Har lige bestilt Naturkratzbäume aus Holz | Günstig bei zooplus
fra tyskland
[/QUOTE]
Hvor vældigt!!!
[QUOTE=Sannela;688952]Minus 20 % på alle kradsetræer på zooplus.co.uk
Med koden : 20-OFF[/QUOTE]
Det ser ikke ud til at virke her ![]()
Edit - doh, måske man skulle vælge den rette hjemmeside ![]()
10% på Royal Canin på zooplus.de med 10-ROYAL ![]()
Dobbelt bonuspoint på zooplus.de fra den 4. oktober, hvis man køber for over €49.
Og dobbelte bonuspoint på zooplus.co.uk - på alle ordrer hele denne uge ![]()
MaxiZoo har 15 års fødselsdag:
[QUOTE=galath;694810]MaxiZoo har 15 års fødselsdag:
Tilbudsavisen fra MaxiZoo[/QUOTE]
Jeps …Bla. godt tilbud på Extreme Classic 80,- for 15 kilo, super tilbud. som jeg ihvertilfælde skal benytte, der er jo 50,- sparet pr. pose ![]()
Mja, nu koster EC jo ikke 130 kr. alle steder, så helt så meget sparet er der nu ikke ![]()