Gode tilbud til kattene!

Jeg kan ikke få ever clean til den pris på nettet :-/. Det virker ikke som om de har glemt lige det tilbud i webshoppen.

[QUOTE=Kimilla;695952]Kan ikke lige finde noget om det… Har du set hvor længe det gælder? :)[/QUOTE]Jeg mener ikke, at der stod udøbsdato på tilbudet…

de har ikke glemt det, men tilbudsavisen skal lige komme på nettet. Og i weekenden retter de ikke hjemmesiden til. Hav lidt tålmodighed og prøv at gå derind på webshoppen engang i morgen eller tirsdag :slight_smile:

Jeg spurgte nemlig om netop det spørgsmål hos en medarbejder i butikken, og det var det svar jeg cirka fik, at de ikke opdaterede hjemmesiden i weekenden.

Jo det er det, deres Large breed sætter de nogen gange ned til 289,- :slight_smile:

Har Maxizoo ikke stadig prisgarenti?

Så os på sjælland kan vel gå ned i butikken med tilbuds siden og bede om at få 5x10 kg everclean til den pris?

Sidste chance i dag :slight_smile:

Jeg handler altid på den engelske zooplus men vil købe noget fra den tyske i dag.
Er der nogen her som kan fortælle mig en rabatkode dertil?

[QUOTE=Coon Danica;698844]Jeg handler altid på den engelske zooplus men vil købe noget fra den tyske i dag.
Er der nogen her som kan fortælle mig en rabatkode dertil?[/QUOTE]

Er der ikke en kode som giver 5% på den tyske side ligesom f.eks STOCK-UP giver det på den engelske?

[QUOTE=Coon Danica;698844]Jeg handler altid på den engelske zooplus men vil købe noget fra den tyske i dag.
Er der nogen her som kan fortælle mig en rabatkode dertil?[/QUOTE]

Jamen har du ikke opdrætter-rabat, Lisbeth??

Nej, det har jeg aldrig fået taget mig sammen til at få lavet (hittet ud af)

Sammelbestellung

Det burde du godt nok…så er der jo altid 10 %
Og det er altså ikke så svært endda…

Den har jeg lige prøvet…den gav ingen rabat.

Du skal købe for over €100.

Jeg har også købt for mere…jeg har fået den til at godtage det nu…jeg havde kommet til at skrive SAMMEN i stedet for SAMMEL…utroligt at jeg kan dumme…det ligner ellers ikke mig :høhø:

Næh, jeg giver 252,- kr.

DET kan Lisbeth sikkert sagtens…
Jeg kan nem kommer med lidt ideer til et par gaver til Kalle-drengen, hvis det kniber??

Men du skal da have oprettet sådan en opdrætterrabat. Kan man ikke få både den og så de almindelige rabatter oveni? Hvis du har brug for hjælp til at gøre det, kan du jo bare sige til.

Man kan kun få den ene rabat.
Jeg skal bare have kopieret stambeviset og så få sendt det til dem.
Men det var fordi jeg ville bestille det grus du anbefalede og det skal jo være nu :tihi: og der går jo dage inden de har modtaget hvis jeg sender.
Er du tilfreds med det endnu?
Jeg kan ikke finde det på den engelske side, tror ikke at de har det der.

Nej, jeg er ret sikker på, at man kun kan bruge en rabat af gangen.