Gode venner, en smuksak og hvad græsset gemmer

Her er et par billeder af nogle af mine katte.

Sådan ligger man, når man er de bedste venner i hele verden :hjerte:
Firefox og Ferrari gør i hvert fald :smiley:

Her har vi Bounty, der er klatret højt til vejrs på vores totempæl.
Smuk og majestætisk ser han ud.
Drøn irriterende, at han ikke vil udstilles … men han mister altså sine ben :tihi: når han kommer på et dommerbord

Xander i græsset (fuld af spilopper og klar til at lege)

Sidst men ikke mindst Cleo :engel: Vores smukke, hvide Fe
(som snart søger et nyt stille og roligt hjem)

Det var alt for denne gang :hejsa:

Bounty… WOOOOW !!! :smiley: :smiley: :smiley:

Det var dog de dejligste billeder af meget smukke killinge og katte…:besvimer:

Sikke nogel dejlige billeder. Killinger er jo altid søde, men de her er da noget af det fineste jeg læng har set:smelter::smelter::smelter:

Eiiij - 1000 tak for de søde ord om mine katte :neje:
:smiley:

Altså, næste gang du lægger billeder ind af den lille tortiefis…så kommer du på ignore, gør du, indtil killingerne er solgt. :rock:

Okay, okay :tihi:… så vil du med garanti ikke se dette billede (taget af Jane Vorbeck)

Enten skal du sætte mig på ignorer NU, eller skal du prøve at vænne dig til hende, for hun bliver altså i vores opdræt … så du kommer nok til at se mere til hende fremover :høhø:

[QUOTE=DK Lindvig;889507]Okay, okay :tihi:… så vil du med garanti ikke se dette billede (taget af Jane Vorbeck)

Enten skal du sætte mig på ignorer NU, eller skal du prøve at vænne dig til hende, for hun bliver altså i vores opdræt … så du kommer nok til at se mere til hende fremover :høhø:[/QUOTE]

IIIIIIIIIIhhhhhhhhhhhh, altså…ok, men hvis hun ikke kommer til salg, så er jeg mere rolig. Du kommer ikke på ignore så…

Som vor Dronning ville sige det: “Af hjertet tak” :høhø:

Åh vidunderlige katte og killinger, normalt er jeg jo helt væk i den lille tortie - men hun får sørme kamp til stregen af den smækre Bounty hold da op han er lækker og sikke en pels her i juli.

[QUOTE=DK Lindvig;889507]Okay, okay :tihi:… så vil du med garanti ikke se dette billede (taget af Jane Vorbeck)

Enten skal du sætte mig på ignorer NU, eller skal du prøve at vænne dig til hende, for hun bliver altså i vores opdræt … så du kommer nok til at se mere til hende fremover :høhø:[/QUOTE]
For mig er du kommet på ignorer, hun var min. Trods at hun ikke er helt vores “race”, jeg var solgt.

Ånskyld Irene … Åååånskyld :surrender1:
Jeg gør det aller mer’ :smiley:

Hun var min, fra det første billede du viste:wehuu:. Det kan du ikke være bekendt.:ked::brist:

Dejlige billeder af nogle meget smukke katte.

Og hvor mange point tæller benene egentligt hos NFO? :? Mon ikke Bounty kan få Ex uden ben også… :høhø:

Ha ha - hvor mange point tæller benene hos en NFO? :klapper:
Bounty har været med på udstillinger, og gjorde det rigtig godt, men han bryder sig ikke om det, og præsenterer sig slet ikke. Tværtimod synker han ned i benene. Det tolker jeg som utryghed, og dét vil jeg ikke byde ham. Men drøn-ærgerligt er det da.

Til gengæld er han en rigtig god repræsentant for racen, når vi har killinger :slight_smile:
Alle - ok, næsten alle - falder for ham. Én gang var der en killingekøber, der kom besøg. Hn var ved at drøne bagover :besvimer: da hn så Bounty, og sagde, at jeg bare skulle sige et beløb, så fik jeg det for ham, men NEJ, Bounty er ikke til salg. For penge kan man købe meget, men ikke vores Bounty :hjerte:

Åååårrrhhhh puttemisser!

Det kan jeg godt forstå, for han er da imponerende flot. :hjerte:

[QUOTE=DK Lindvig;889507]Okay, okay :tihi:… så vil du med garanti ikke se dette billede (taget af Jane Vorbeck)

Enten skal du sætte mig på ignorer NU, eller skal du prøve at vænne dig til hende, for hun bliver altså i vores opdræt … så du kommer nok til at se mere til hende fremover :høhø:[/QUOTE]
Ejjjjj har I valgt at beholde hende selv Hanne :frowning:

Nu havde jeg ellers næsten overtalt Johnny :slight_smile:

Nope hun var min fra hun poppede ud af hendes mor :hjerte:

Hvor er de fine alle sammen! :hjerte: Og Bounty er godt nok smuk!