TS spørger: Udover det tænker jeg også. Hvilke katte racer der ikke er godkendt i Dk??
De katteracer som ikke er godkendt i DK er de racer som hverken FIFe, TICA eller CFA har godkendt, da alle tre katteorganisationer er repræsenteret her i DK nu. Så for at få overblikket over samtlige godkendte racer skal man kigge på de tre lister som er fremkommet tidligere i tråden
Hvad betyder TS?
TS betyder trådstarter…haha, der røbede jeg vist, at jeg er lidt for meget forumnørd
Jeg ved ikke om jeg har forvirret folk herinde, da jeg nævnte munchkin. Måske læser jeg bare de sidste par indlæg forkert. Men jeg ville sådan set bare svare TS, da hun spurgte til eksempler på katteracer, der ikke var godkendte, og lige den her race havde jeg en idé om sandsynligvis ikke var en, man så rundt på udstillinger i DK. Så der lå altså ikke mere i det.
Forvirringen ligger i, at du spørger ind til/konkluderer, hvad der er godkendt i Danmark. Hvis du “bare” mener, hvad der er “normalt” i Danmark, er det jo noget helt andet
P.S. Og eftersom den er godkendt i TICA og der afholdes TICA-udstillinger i Danmark, kan man faktisk i teorien se munchkins på udstillinger i Danmark
Nu forvirrer du til gengæld mig Du må lige forklare mig hvordan jeg skulle have skrevet det så, så jeg ikke generer folk herinde.
TS: "Udover det tænker jeg også. Hvilke katte racer der ikke er godkendt i Dk?? "
MIG: "Er en munchkin godkendt i Danmark? Det ville i hvert fald umiddelbart være et af mine gæt på katteracer. "
Det kan godt være at jeg skal holde mig fra at skrive i tråde under avl og opdræt og nøjes med at læse med så
Du - og trådstarter - taler hele tiden om, hvad der er godkendt i Danmark. Jeg - og en anden debattør i denne tråd - prøver så at forklare, at der er ikke noget, der hedder “godkendt i Danmark”, da det er internationale forbund, der godkender/ikke godkender racerne og at det intet har at gøre med de forskellige landes godkendelse.
Det har intet at gøre med, at du “generer” nogen, men du har bare misforstået begreberne
Det kan godt være jeg husker forkert - men jeg mener at der en overgang var en napolion opdrætter her på forum…(Napolion er en langhåret Munchkin), men jeg ved ikke om hun er aktiv mere.