Og alle I andre når I engang når der til.
Det er mandag og første dag i min ferie. Ain´t life grand?
-partytime -kattedans -kattedans -kattedans -kattedans -kat4 -kat4 -kat4 -kat4 -kat4
Og alle I andre når I engang når der til.
Det er mandag og første dag i min ferie. Ain´t life grand?
-partytime -kattedans -kattedans -kattedans -kattedans -kat4 -kat4 -kat4 -kat4 -kat4
jo det er - det er en storslået dejlig dag
2 friske meget meget meget legesyge misser der hjælper mor med gavelisten til brylluppet - det er dejligt med sådan nogle små hjælpere
Ingen ferie til PP og mig før bryllupsrejsen (i februar) men pyt - solen skinner, tomaterne på altanen er begyndt at blive røde og kattene er dejlige…
Livet er vidunderligt
Knus og morgen krammer til alle
hejsa mai
velkommen til den første mandag i din dejlige ferie, et kæmpe godmorgen kram til dig,aslan og hvem der ellers lige er i din nærhed.
osse et kæmpe godmorgen kram til alle jer andre
Gooooooooooooooooodmorgen mai, din Skjønne qvinde -forelsket Og også et godmorgen til MissT og Johnny
Godmorgen til jer alle…
Så rykker næste hold ind idag…deres ferie begynder og min…ja den kommer senere…
Godmorgen alle I dejlige mennesker…
jeg sidder her på min 2. mandag i min ferie. [smilie=hate-tunz.gif] Men ikke desto mindre nyder jeg stilheden…
karsten er på arbejde, og børnene sover endnu…
Jeg vasker tøj, gør lidt rent og ser lidt fjernsyn GGG man har vel ferie ;-))
I øvrigt så stod jeg op kl. 6.00 i morges -what I min ferie ???
Vi takker for krammet.
Aslan den skønne dreng pisker rundt i stuen og “fanger mus”.
Jeg har købt sådan nogle små hvide pelsmus (ligner ægte museunger, havde nær givet min gamle mor hjertestop) og dem ææææææææææææææællllllllllllllllllsker Aslan at nedlægge.
Han ligger på lur og sniger sig ind på den. Så får den et ordentlig dask med poten, kastes op i luften og når den langt om længe er “død” bærer han den rundt i munden gennem stuen og så genopstår den og så starter det forfra.
Min store datter var her i går og konstaterede tør: “Mor din kat har DAMP!”…Sidder lige nu og kigger på ham og tænker “Næ næ bare en ihærdig jæger!”
Ja ja find du bare på undskyldninger for at din kat har damp kære Mai
Hvad skal i forskellige så lave idag?
Aiiii hvor er i heldige i har ferie. Føler mig helt nedslidt, og jeg har 9
arbejdsdage tilbage øv øv øv [smilie=hate-boid.gif] -brækkesig
Nååååååååååååååå Din stakkel, hvor er det synd for dig…Du må slide og slæbe imens vi andre bare slapper af og nyder dagen i ro og mag -xxrotflmao -partytime -bananer -wehu -wehu -bananer -storrespekt -skål -skål -skål -balloons -sorry
-gimiggimig -jegerenheks [smilie=hate-boid.gif] -hammerhead
-grrr -mås
Hvor er du tarvelig Siiiiiiiiiiiine Gryyyyyyyyyyyy
Uuuuuuuuuuuuuuuundskyld Søøøøøøøøøøde Chatlotteeeeeeeeeeeeeee -blåblå -blåblå -græd -græd -ked -ked jeg mente det ikkeeeeeeeeeeee snøøft -græd -græd -græd
Ret meget -rækkermegatunge -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao
-hop -bananer -danse -balloons [bigkiss]
Alt godt kommer til den der venter og venter og venter og venter…
Charlotte D.
Visse vassen du har da 9 dage med forventningenens glæde.
Jeg har dovnet hele formiddagen, spist brunch med mine døtre, og været på Shop-amok.
GOOOOOOOOOOOOODMORGEN MAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif]
God"morgen" til jer alle -engel Hmm jeg har altså først ferie i uge 34 i een uge!! -mai Der skal vi dog til Italien. Det bliver skønt, men nok ik megen afslapning. -høhø Og så ellers først igen den, hold nu fast, 29. september!!! Pyhhh der er en evighed til -uh
Jamen hej Mai, hvor dejligt med ferie [bigloony]
Håber I får hygget jer og lde nu være med at bruge for mange penge -høhø
Sidder selv i det Sønderjyske og tager senere en tur overgrænsen for at besøge den pukkelryggede
Marina
Tillykke med Jeres ferier…det er Jer velundt -høhø
Jeg har valgt at lægge min ferie NÅR her skal fødes, så det bliver om præcist 1 måned…og 3 uger frem.
Til gengæld knokler jeg en hvis legemedsdel ud af bukserne fordi mere end halvdelen af mine kolleger har ferie PLUS 1 der skulle opereres.
DÈT jeg allermest kan lide ved ferie er, jeg kan gå herhjemme og nyde mine kræ for fulde hammer og jeg bilder faktisk mig selv ind, de ER obs’e på jeg er hjemme hele tiden.
Ferie er i mine øjne…dejlig solskin, 25 grader i skyggen, et koldt glas juice og en stol under parasolen og x-antal misser strøet rundt om mig…og måske en lillebitte isbåd -shhhh som vi så deler -høhø
Århh hvor lyder det bare skønt -forelsket
Jeg vil gerne dele en isbåd med dig -thumbs -høhø