Godmorgen

Godmorgen til jer alle sammen.

Vil blot ønske jer alle en rigtig god dag!

Lad os håbe at det bliver en rigtig dejlig varm sommer dag -waytohot -waytohot -waytohot -waytohot -waytohot -waytohot -waytohot -waytohot -waytohot -waytohot -waytohot -waytohot -waytohot -waytohot -waytohot -waytohot -waytohot -waytohot -waytohot -waytohot -waytohot -waytohot -waytohot -waytohot -waytohot -waytohot -waytohot -waytohot -waytohot -waytohot -waytohot -waytohot [bigcool] [bigcool] [bigcool] [bigcool] [bigcool] [bigcool] [bigcool] [bigcool] [bigcool] [bigcool] [bigcool] [bigcool] [bigswet] [bigswet] [bigswet] [bigswet] [bigswet] [bigswet] [bigswet] [bigswet] [bigswet] [bigswet] [bigswet] [bigswet] [bigswet] [bigswet]

og vis ikke ja så blot glæde os over at vejret igen er som det danske sommervejr altid er!

Rigtig god dag og husk at nyde den i fulde drag!

Jeg vil da også sige:

Og her skinner solen allerede, så mon ikke det bliver en dejlig solrig dag

tak tak - her i Ishøj skinner solen også fra en skyfri himmel og har gjort det siden kl. 5

god morgen til jer allesammen og må i få en dejlig dejlig dag allesammen :slight_smile:

Mange morgenknusere
Miss T

Også god morgen herfra…har lige meldt mig syg fra min jobtræning for i dag, jokkede et polstringssøm 1 cm op i min hæl i går, så den er absolut ikke glad for at blive gået på lige nu.

Men så har jeg da lige en uventet hyggenussedag med mine fire supernussere -forelsket

Godmorgen allesammen…

Her er det lidt skyet, men solen skinner. Har været ude at male de sidste brædder til løbegården. Var oppe kl 6 i dag. De foregående dage var jeg oppe kl 2. Er jo også vant til det nathold…

Ha en god dag allesammen. God bedring til Tina… -ked

Mange tak…det skal nok gå over igen. Det er ikke første gang jeg har jokket noget op i min hæl, men det er nu første gang det har været et søm - og så endda et tykt et af slagsen -rulleøjne

jamen godmorgen til alle [bigloony]

nej vi vil gerne have regn i helsingør for skal arbejde fra 15-19.30 og hvis det regner kan det være alle kunder går hjem . og det skal heller ikke være dejligt vejr når jeg er på job :stuck_out_tongue:

God dag til alle.

Godformiddag til jer alle…

Hernede i det sydfranske skinner solen…der er bagende varm…faktisk for varmt…så jeg gidder slet ikke at være ude

Lige nu er der 32 grader i skyggen så jeg tør slet ikke tænke på hvad temperaturen er ude i solen…

Kan i have en rigtig god dag allesammen :smiley:

Godmorgen er det jo ikke mere, men så god eftermiddag i stedet til jer alle.

Tina din stakkel, håber ikke der går betændelse i det, har du været ved lægen?

Og så vil jeg lige sige, hold da op hvor er du køn på dit prfil billede, den frisure klæder dig virkelig godt. -thumbs

Ha ha, ser den først nu og i lige måde. Håber I alle har haft en skøn dag -waytohot

Håber det kommer til mig senere, for jeg har bare haft møde hele dagen, så jeg har slet ikke set vejret før nu -øøøvvvs

Tjo, jeg gad nu godt være i Frankrig nu, og hvis der er A/C indendørs, så går det vel -høhø

Tina dog, god bedring -uha -jegkrydser

Ja sikke et fint vejr, og så sidder man her og har biblioteksvagten til kl. 20 -hyp
Det er godt nok -mai

Stakkels dig Brita, håber der noget solskin når du får fri :slight_smile:

Jeg stemmer for at vi alle forlanger at Birgitte deler ud af sine enormt søde og sjove billeder

Mai det har været en dejlig sommer dag her i Roskilde

-joker -joker -joker -joker

Jeg stemmer for at vi alle forlanger at Birgitte deler ud af sine enormt søde og sjove billeder

Mai det har været en dejlig sommer dag her i Roskilde

-joker -joker -joker -joker[/quote]

Enig -thumbs

Har ikke været ved læge, er stivkrampevaccineret og har tilbragt morgenen med foden i varm sæbevand og så ellers forsøgt at undgå skidt. Det lille hul virker til at have lukket sig nu, og er kun lidt ømt, så mon ikke den står på jobtræning igen i morgen. Det var for øvrigt et helt nyt søm som jeg åbenbart har tabt da jeg ombetrak min kattehule -rulleøjne

Mange tak. Er også ret glad for det - især efter at have set billederne af mig fra Kattegale-træffet -øøøvvvs

Taark, det går allerede meget bedre.

Eneste grund til at sømmet gik så langt op i hælen, er at jeg er mere eller mindre følelsesløs i venstre ben og fod, så der var lige lidt forsinkelse på inden jeg opdagede hvad jeg lavede. Men for dælen det gjorde da ondt at trække det ud igen -bleg

Jamen jamen…
Okay her kommer en lille serie:

Er du tilfreds

Har ikke været ved læge, er stivkrampevaccineret og har tilbragt morgenen med foden i varm sæbevand og så ellers forsøgt at undgå skidt. Det lille hul virker til at have lukket sig nu, og er kun lidt ømt, så mon ikke den står på jobtræning igen i morgen. Det var for øvrigt et helt nyt søm som jeg åbenbart har tabt da jeg ombetrak min kattehule -rulleøjne

Mange tak. Er også ret glad for det - især efter at have set billederne af mig fra Kattegale-træffet -øøøvvvs[/quote]

Okay, jamen det lyder jo til at der er helt styr på den hæl, godt, og den kommer sig sikkert hurtigt, rigtig god bedring.

Jeg kan desværre ikke komme in og se de billeder, den viser defoult=staveplade., her hos mig.

Og rigtig god bedring til dig.

Jeg er tilfreds Birgitte, er det nogen man må tage kopier af?