Godmorgen!

Jeg har fri fra studiet i dag og kunne sove dejlig længe. Min kæreste er på militær øvelse og er ikke hjemme i nogle dage så mig og Bamse er alene hjemme.

Dette var så hvad jeg vågnede op til. Bmse har rigtig udnyttet pladsen!

Nårrrrr han nyder det :wehuu:

lækker lækker brite, minder meget om jvordan vores brite drenge fylder når de får muligheden.

Pia - Ja meget, for normalt er han jo “forvist” til fodenden :slight_smile:

De er dejlige de Briter og hvis nogen katte forstår det at slappe af og slænge sig,så må det være dem :smiley:

Åh, hvor er han dog sød :hjerte:

Min britedreng elsker også at ligge sådan. Det er bare så lækkert.

Han er godt nok dejlig når han ligger og slænger sig.
Der er noget over en brite, som ikke andre katte har. Når de sådan ligger og sover ligner de nogen der skal vækkes af et kæmpe brag, før de igen er blandt os.
Knus Elin

:wehuu::wehuu:

Jae… jeg ville nu lade kæresten sove på sofaen fremover, for dét syn er du da nødt til at se hver morgen - han er bare for dejlig med den lille bestemte mund.

:hjerte:

Hehehe, Therese, du kommer med nogle megetgode forslag!! :smiley:

Der skal også meget til at han vågner, jeg kan også flytte ham ind i stuen påsofaen og han bobler bare videre!

Hehe hvor er han fin. nu hvor jeg er sygmeldt hjemme vågner jeg tit med katte rundt om mig som bare bobler derud af. alle tre ligger og slænger sig i sengen nu der er masser af plads efter far er taget på arbejde.

Dejlig brite du har dig!

[quote=Bamse;154717]Pia - Ja meget, for normalt er han jo “forvist” til fodenden :slight_smile:
[/quote]

Han mener nok nu, at det er på tider at bytte pladser … så kan din kæreste lære det :tihi:

Hvor ser han dejlig ud :wehuu: (Bamse - altså :stuck_out_tongue: )

Selvfølgelig skal chancen udnyttes fuldt ud - hvor er han kær :wehuu:

Mange tak, han er en lille lækker buks!

Min kæreste er også okay, men intet slår desværre min dejlige Bamse :smiley: