Godt hotel i Prag?

Hej alle

Manden og jeg snakker om at tage en lille ferie i Prag. Men der er jo utrolig mange hoteller.
Så kunne godt tænke mig og vide om I har et farvorit hotel i Prag, eller har været på et, og så høre jeres mening om det.

Snakker om at tage afsted d. 31/12

[quote=Henriette;476712]Hej alle

Manden og jeg snakker om at tage en lille ferie i Prag. Men der er jo utrolig mange hoteller.
Så kunne godt tænke mig og vide om I har et farvorit hotel i Prag, eller har været på et, og så høre jeres mening om det.

Snakker om at tage afsted d. 31/12[/quote]

skal det absolut være et hotel, hvad med evt en lejlighed el et godt værelse på en lidt ældre flot herregård/stutteri lige udenfor prag,
samtiddig er knaldbillig, men osse iorden
det tager max 30 min med bus/metro at komme ind til midten af prag. og det er meget meget billigt og deres offenlige trafik virker
vi har været på stedet de sidste 4 år og værten er bare alletiders.
skal gerne være behjælpelige med at gi jer gode råd vedr prag, vi kender byen og området der som vores egen bukselomme

Der er rigtig rigtig dejligt i Prag.

Hvis jeg skulle bo i et andet land end i Danmark, så skulle det bestemt være i Tjekkiet - og i Prag. Har været der 7 gange nu.

Jeg har prøvet at bo på begge flodhotellerne- Albatros og Racek. Ikke noget prangende men dejlig vandkig. Værelserne er dog små- men hyggelige! Personalet er utroligt venligt.

Hvis jeg var Jer, ville jeg prøve at finde et hotel på det gamle torv. Det er tæt på Karlsbroen og faktisk midt i centrum. Og så er der heller ikke langt til den nye bydel med alle de gode forretninger :slight_smile:

Rigtig god fornøjelse!!

[quote=Misjas_Mor;476723]Der er rigtig rigtig dejligt i Prag.

Hvis jeg skulle bo i et andet land end i Danmark, så skulle det bestemt være i Tjekkiet - og i Prag. Har været der 7 gange nu.

Jeg har prøvet at bo på begge flodhotellerne- Albatros og Racek. Ikke noget prangende men dejlig vandkig. Værelserne er dog små- men hyggelige! Personalet er utroligt venligt.

Hvis jeg var Jer, ville jeg prøve at finde et hotel på det gamle torv. Det er tæt på Karlsbroen og faktisk midt i centrum. Og så er der heller ikke langt til den nye bydel med alle de gode forretninger :slight_smile:

Rigtig god fornøjelse!![/quote]

da vi var i prag i sommers var racek ved at blive shinet op og lukket imens, men ja som du osse siger er tjekkiet absolut et land man gerne vil bo i

Så bliver det sikkert rigtig rigtig lækkert - Racek :thumbup: og det gode er, at det ligger lige ved siden af et friluftsbad, som har vandrutschebaner - det er opvarmet, så der er åbent året rundt :rock:

Det skal ikke udelukkes Johnny
Men vil helst bo inde i byen :slight_smile:

[quote=Henriette;476759]Det skal ikke udelukkes Johnny
Men vil helst bo inde i byen :)[/quote]

jeg skal nok prøve at lave lidt reseach på hoteller i prag, for som sagt har vi pænt styr på prag

Sad og kiggede lidt videre i nat, fandt et, nu kan jeg selvfølgelig ikke huske hvad det hedder, men vi kunne få tre overnatninger med morgenmad for knap 1400kr, og så måtte vi have vovsen med :slight_smile: