Godt man ikke er

vildkat mere!

Don Nemo nyder livet - han er stoppet med at gå ud i løbegården - vi ses derude til sommer igen, siger han:-)))))

Men hvem faen har smidt en “død” kat i min indkørsel???

Han er da en klog kat.

Jeg vil da også hellere være inde i varmen. -tihi

Kærlig hilsen
Mona

Hold op, hvor er han skøn!!

Jeg har jo ikke været her så længe, så jeg kender ikke hans historie - er det en vildtlevende kat, du har taget til dig?

-hop

Jeg kender ikke hans fortid i detaljer, men han kom fra gaden og herhjem, så vi kalder ham vildkatten:-) Han er samlet op i Galten. han så sådan her ud, da han kom (der er kommet lidt kilo til siden:-))

Ja, han er blevet en stor flot bamsefyr.

Jeg bliver altid så glad, når jeg læser om en lille forhutlet kat, der får en nyt godt hjem og masser af varme og kærlighed.

-storrespekt-storrespekt

Åhh Helle han er simpelthen så skøn :smiley:

Hvor er han dejlig. -wehuu

Super dejlig misser -wehuu…og jeg kan da godt forstå han foretrækker varmen indendøre -tihi

Hvor er han blivet en dejlige mis -wehuu, da er der heller ikke noget at sige til, han heller vel være inde :slight_smile:

Hvor er han sød, fiiine hvide tæer -tihi

Hvor er han dejlig, og heldig
Hilsen Lisbeth

Sikke da en lækker bamse -wehuu

dejlig bamse :slight_smile:

den historie er da lige til at blive mild og glad af :slight_smile:

Han er godt nok en dejlig lækkermås -wehuu

mums Helle han er lækker-wehuu-wehuu-wehuu-wehuuog det bedste ved ham er …Han er ikke en kamikazemis-shhhh-tihi-tihi

JA - han er VÆRRE ! ;-)))))

haha det billede hvor han ligger med alle 4 i vejret er priceless-LOL

Han er trænet til at spille død. Jeg lærte ham det, da vi boede i Viborg og vi havde verdens sureste og mest snæversynede nabo, der klagede over min løbegård hele tiden.

Så en dag lå han “død” derude. Så kom de hen - Din kat er syg…
Så svarede jeg “nå den der! Nej den er vist bare død!”

Hævnen var sød - men det hjælp ikke just på vores forhold:-)

Man må ikke bande herinde,men det gør jeg så inderst inde;********* en lækkermås-wehuu-wehuu

Sikke en dejlig historie :smiley: